کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

ادارە اطلاعات شهرستان پاوە از ساکنین این شهر درخواست کردە کە علیە حزب دمکرات جاسوسی کنند

23:57 - 21 تیر 1395

کوردستان میدیا: ادارە اطلاعات شهر پاوە طی پیامی در شبکەهای اجتماعی از ساکنین این شهر درخواست کردە کە علیه پیشمرگەهای حزب دمکرات کردستان ایران جاسوسی کنند.

بر اساس گزارش رسیده بە وب‌سایت کردستان میدیا، ادارە اطلاعات شهر پاوه طی چند روز اخیر در شبکەهای اجتماعی و شبکە تلگرام از مردم این شهر درخواست کردە برای جاسوسی علیه حزب دمکرات، به دنبال حضور پیشمرگان حزب دمکرات کردستان ایران در میان مردم و به ویژه در منطقه عمومی هورامان با این ادارە همکاری کنند.

خبرنگار وب‌سایت کردستان میدیا در این ارتباط اذعان کرد کە مسئولان ادارە اطلاعات رژیم چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی و تلگرام ز مردم پاوە درخواست کردەاند که به جاسوسی برای رژیم بپردازند و جا و مکان پیشمرگان حزب دمکرات را به اداره اطلاعات گزارش دهند.

همچنین خبرنگار وب‌سایت کردستان میدیا اعلام کرد مسئولان ادارە اطلاعات در شبکه تلگرام از مردم درخواست کردەاند که رفت و آمدهای مشکوک به منازل افراد مجرد، خرید مواد غذایی کنسروی و کالباس و سوسیس به مقدار زیاد از سوی افراد را به اداره اطلاعات گزارش کنند تا اینکه مکان مذبور یا اشخاص مذبور از سوی نیروهای اطلاعاتی کنترل و بازرسی شود.

در همین راستا مغازه های مواد غذایی و سوپرمارکت ها نیز موظف شده اند که خرید بیش از حد معمول مواد کنسروی و کالباس و سوسیس را به اداره اطلاعات گزارش کنند

اداره اطلاعات پاوه این درخواست را تحت عنوان مبارزه با داعش و جلوگیری از خرابکاری گروه داعش در مراکزعمومی پاوه ذکر کرده است.

این ادعای ابلهانه رژیم، مرغ بریان را به خنده وا می دارد. چرا که بر کسی پوشیده نیست که گروه تروریستی داعش که از سوی جمهوری اسلامی نیز حمایت می شود تا به حال در هیچ نقطه ای از ایران دست به عملیات خرابکاری نزده است که اینبار در پاوه این کار را تکرار کند. بسیار مبرهن و آشکار است که اداره اطلاعات و مکرم قادری‌ها مقصود و منظورشان داعش نیست و در خواست آنان برای جاسوسی مردم علیه پیشمرگان و فرزندان کردستان می باشد.

در ضمن هیچ بعید نیست که جمهوری اسلامی نه تنها در پاوه بلکه در همه شهرهای کردستان دست به انفجارهای کور بزند و مسئولیت آن را بر عهده حزب دمکرات کردستان ایران بندازد