کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

هراس مقامات سپاه تروریستی پاسداران از فاز جدید مبارزە در کردستان ایران

17:36 - 3 مرداد 1395

کوردستان میدیا: یکی از مسئولین سپاه تروریستی پاسداران ضمن تکرار اتهامات واهی بە حزب دمکرات و دیگر احزاب کردستان ایران، از جلسە و گردهمایی رهبران ٦ حزب کردستان ایران بە عنوان توطئه‌ی عربستان و اسرائیل نام برد.

پاسدار سرتیپ مجید ارجمند، جانشین قرارگاه حمزە سیدالشهدا ، شب گذشتە و در حین مراسمی کە برای یکی از پاسداران بە هلاکت رسیدە این سازمان تروریستی برگزار گردید، ادعا نمود: شبکه‌ی اطلاعاتی عربستان و آمریکا برنامه‌ای برای ایجاد ناامنی در ایران داشتند که از سال گذشته به‌صورت متمرکز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

این مسئول سپاه تروریسی پاسداران کە نیروی حافظ واپسگراترین رژیم معاصر می‌باشد، در حالی که می‌کوشید از ذکر نام پرافتخار و پرهیبت حزب دمکرات خودداری ‌نماید ، با ادبیاتی آشنا کە بعضاً از سوی بعضی جریانات و همچنین قلم‌های زهرآگین علیه حزب دمکرات و دیگر احزاب اصیل کردستان بەکار گرفتە می‌شود، احزاب این بخش از کردستان را سنتی و کلاسیک خوانده و مدعی شد: عربستان وعدە‌ی تجهیز و تأمین منابع مالی این گروه‌ها را دادە است و بعد از ٣٦ سال توانستە است این احزاب سنتی را دور هم گرد آورد.

سخنان این تروریست پاسدار اشارە بە گردهمایی سران ٦ حزب و جریان کردستان ایران می‌باشد کە طی دو هفتە گذشتە و بە منظور دفاع و آمادەسازی برای هر گونە حملە‌ی احتمالی نیروهای تروریستی سپاه پاسداران در داخل خاک اقلیم کردستان، دو بار جلسە گذاشتەاند.

پاسدار ارجمند در ادامە گفتە است کە وظیفە‌ی اصلی این احزاب کە از سوی آمریکا و عربستان حمایت و پشتیبانی می‌شوند ایجاد و توسعە‌ی ناامنی در ایران است کە منظور وی در واقع ایجاد ناامنی برای رژیم می‌باشد.

بعد از پیام نوروزی مصطفی هجری، دبیر کل حزب دمکرات کردستان ایران و فرمان پیوند مبارزاتی کوهستان و شهر و فاز جدید مبارزە و همچنین حماسەهای اشنویە و کوسالان، ترس و هراس مسئولین رژیم را فرا گرفتە و بە طور مداوم در تلاش هستند تا با بەکارگیری قدرت رسانەای خود، چهره‌ی مبارزە ملت کرد و حزب دمکرات را مخدوش نموده و آن را وابستە بە کشورهای بیگانە قلمداد کنند.

لیکن مردم کردستان ایران روز ٢٢ تیرماه نشان دادند کە این مبارزە نشأت گرفتە از خواست آحاد مردم کردستان بودە و با برگزاری اعتصاب عمومی، اتهامات واردە بە حزب دمکرات را از سوی رژیم رد نمودند و عملاً نشان دادند کە حامی و پشتیبان واقعی حزب دمکرات و فاز جدید مبارزە، تنها مردم کردستان می‌باشند.