کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

جنگ سرد بین مزدوران سپاه و ارتش رژیم ایران بالا گرفت

23:34 - 9 مرداد 1395

کوردستان میدیا: اظهارات تحقیر‌آمیز پاسدار حسن عباسی، از چهره‌های جنجالی نزدیک به بیت خامنه‌ای علیه ارتش، جنگ پنهان میان این دو نهاد نظامی رژیم را علنی نمود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش رژیم با انتقاد شدید از سخنان حسن عباسی گفت: از طریق مدیریت حقو‌قی نیروی زمینی ارتش‌ علیه عباسی طرح دعوا شده است.

سرتیپ احمدرضا پوردستان همچنین اظهار داشت: وی (حسن عباسی) بدون شناخت و آگاهی اقدام به بیان سخنانی نسنجیده کرد و باید هرچه زودتر ازارتش عذرخواهی کند، در غیر این صورت موضوع به طور جدی‌تر پیگیری می‌شود و منتظر واکنش مراجع قضائی در این ارتباط خواهیم بود.

چندی پیش ویدئویی از حسن عباسی منتشر شد که طی سخنانی، ارتش را يك نيروی نظامی بی‌خاصيت ناميده و گفته بود اگر آب کشور را ببرد ارتش صدایش هم در نمی‌آید و هیچ موضعی نمی‌گیرد.

به گفته عباسی ارتش بی سرو صدا فقط در پادگان‌ها حضور دارد. او گفته است که آمریکا چنین نیرویی را می‌خواهد.

درز پاسخ به اظهارات عباسی، یک افسر ارتش رژیم طی سخنانی که ویدیوی مربوط به آن در رسانه‌ها پخش گردید، سپاه را به شیر ماده و ارتش را به شیر نر تشبیه نموده و سپاه را به سرپیچی از دستورات خمینی مبنی بر عدم مداخله‌ نظامیان در سیاست متهم نمود. البته خمینی طی سخنانی بعدها در تکمیل این سخن خود گفته بود اگر سپاه مداخله بکند خوب است.