کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

دبیرکل حزب دمکرات با اتحاد اسلامی کردستان دیدار کرد

20:56 - 11 مرداد 1395

کوردستان میدیا: مصطفی هجری، دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران در دیدار با هیأتی از اتحاد اسلامی کردستان به بحث و تبادل نظر با آنان در مورد مسائل منطقە پرداخت.

روز یکشنبە ١٠ مرداد ماە ١٣٩٥ هیأتی از حزب دمکرات کردستان ایران بە سرپرستی مصطفی هجری دبیرکل حزب، با صلاح‌الدین بهاءالدین دبیرکل اتحاد اسلامی کردستان و اعضای هیأت اجرایی این حزب دیدار نمود و از سوی هیأت اتحاد اسلامی بە سرپرستی صلاح‌الدین بهاءالدین مورد استقبال قرار گرفت.

در این دیدار مصطفی هجری دبیرکل حزب دمکرات ضمن تبریک برگزاری کنگرە‌ی اتحاد اسلامی کردستان و انتخاب آقای صلاح‌الدین بهاءالدین بە عنوان دبیرکل این حزب، اظهار امیدواری نمود تا اتحاد اسلامی بتواند با اتخاذ مواضع ملی و میهنی، ضمن حفظ تعادل سیاسی بین جناح‌های سیاسی کردستان عراق، بە گذار از تصلب موجود در روابط بین احزاب این بخش از کردستان، بە منظور مقابلە با بحران‌های منطقە در موقعیت حساس کنونی ملت کرد، کمک کند.

سپس هر دو طرف ضمن بررسی و تحلیل وضعیت جنبش کرد در همە بخش‌های کردستان و مخاطرات پیش‌روی ملت کرد و رویدادهای سیاسی موجود در منطقە، بر ضرورت ارتباط و همکاری نیروها و احزاب کردستانی در راستای حفظ دستاوردها و خدمت بە مردم کردستان تأکید نمودند.

سکرتێری
دبیرکل حزب دمکرات با اتحاد اسلامی کردستان دیدار کرد

سکرتێری
دبیرکل حزب دمکرات با اتحاد اسلامی کردستان دیدار کرد