کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

رژیم اسلامی ایران از تبریز ادوات سنگین نظامی به کردستان می‌فرستد + ویدیو

21:57 - 14 مرداد 1395

کوردستان میدیا: رژیم اسلامی ایران طی مدت اخیر بطور مداوم ادوات سنگین نظامی را به پادگان‌های نظامی خود در کردستان ارسال می‌کند.

بر اساس گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، رژیم جمهوری اسلامی ایران در ادامه میلیتاریزه نمودن شهرهای کردستان ایران اقدام به ارسال ادوات سنگین نظامی به پادگان‌های نظامی در کردستان نموده است.

یک منبع مطلع در این‌باره به کوردستان میدیا اعلام کرد: رژیم از تبریز ادوات سنگین و سبک نظامی را به پادگان‌های نظامی در شهر مهاباد روانه کرده است.

طی مدت اخیر، مردم کردستان شاهد تحرکات نظامی سپاه تروریستی پاسداران بودەاند که طی آن تعداد قابل توجهی توپ و تانک در شهرهای کردستان جابجا شدەاند.

سپاه تروریستی پاسداران با استقرار توپ و تانک و ادوات سنگین نظامی در کردستان به ایجاد رعب و وحشت در کردستان دست زده و قصد ویرانی نقاط مختلف کردستان را دارد.

به دنبال شکست سپاه تروریستی پاسداران از پیشمرگەهای حزب دمکرات کردستان ایران و اعتراضات گسترده‌ی مردمی در مناطق مختلف کردستان نسبت به اعمال تروریستی و سرکوبگرانه‌ی این نیروی اشغالگر ضد مردمی، سپاه پاسداران دست به نقل و انتقال تعداد قابل توجهی توپ و تانک و سلاح‌های سنگین در شهر‌ها و روستاهای کردستان زده است.