کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

رژیم ایران اعزام نیروهای نظامی به مرزهای کردستان را شدت بخشیده است

16:23 - 16 مرداد 1395

کوردستان میدیا: سپاه تروریستی سپاه پاسداران در ادامه امنیتی نمودن مناطق مرزی کردستان، نیروهای نظامی با ادوات سنگین و سبک نظامی را به این مناطق اعزام می‌کند.

به گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، روز پنج‌شنبه چهاردهم تیرماه، سپاه پاسداران در راستای میلیتاریزه نمودن مناطق مرزی شهرستان اشنویه، اقدام به اعزام شمار زیادی از نیروهای نظامی به مناطق مرزی این شهرستان نموده است.

مسئولان نهادهای امنیتی و نظامی رژیم ایران طی یک سال اخیر و به ویژه در اوایل سال جاری، به شیوه چشمگیری نیروهای نظامی با ادوات سنگین و سبک نظامی در مناطق مختلف کردستان مستقر نموده‌اند.

همچنین بر اساس گزارشات ارسالی به کوردستان میدیا، رژیم از تبریز ادوات سنگین و سبک نظامی را به پادگان‌های نظامی در شهر مهاباد روانه کرده است.

سپاه تروریستی پاسداران با استقرار توپ و تانک و ادوات سنگین نظامی در کردستان به ایجاد رعب و وحشت در کردستان دست زده و قصد ویرانی نقاط مختلف کردستان را دارد.

به دنبال شکست سپاه تروریستی پاسداران از پیشمرگەهای حزب دمکرات کردستان ایران و اعتراضات گسترده‌ی مردمی در مناطق مختلف کردستان نسبت به اعمال تروریستی و سرکوبگرانه‌ی این نیروی اشغالگر ضد مردمی، سپاه پاسداران دست به نقل و انتقال تعداد قابل توجهی توپ و تانک و سلاح‌های سنگین در شهر‌ها و روستاهای کردستان زده است.

border=0