کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

دبیران پاوه از حضور پیشمرگه‌های حزب دمکرات در کردستان ایران حمایت کردند

23:03 - 18 شهریور 1395

کوردستان میدیا: جمعی از دبیران پاوه طی پیامی از حضور پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران در کردستان ایران استقبال نمودند.

به گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، جمعی از دبیران شهرستان پاوه با انتشار پیامی ضمن خوش آمدگویی به پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران حمایت همه جانبه خود را از نیروهای پیشمرگه اعلام کردند.

این فرهنگیان پاوه می‌گویند: پیشمرگه‌های حزب دمکرات با حضور مقتدرانه خود در این دیار بار دیگر بر پوشالی بودن رژیم و ناتوانی مزدورانش در مقابل اراده‌ی محکم و استوار پیشمرگه‌ها مهر تأیید زدند.

دبیران پاوه از مردم این شهرستان خواسته‌اند که در همکاری با پیشمرگه‌های حزب دمکرات از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

با اعلام خیزشی نو از سوی حزب دمکرات کردستان ایران در کردستان ایران، پیشمرگه‌های حزب دمکرات به صورت گسترده در کردستان حضور یافتند.

حزب دمکرات کردستان ایران هدف از این حضور را ارتباط با مردم کردستان و سازماندهی و فعالیت سیاسی و مدنی عنوان نموده است.

با حضور پیشمرگه‌های حزب دمکرات در کردستان ایران، نیروهای تروریستی سپاه پاسداران نیروهای پیشمرگه را مورد یورش قرار دادند و در نتیجه درگیری‌های شدید طی مدت اخیر تاکنون میان نیروهای پیشمرگه و نیروهای تروریستی سپاه پاسداران روی داده است.

طی این درگیری‌ها، ده‌ها تن از نیروهای سپاه پاسداران به هلاکت رسیدند، اما رژیم اسلامی ایران از اعلام آمار رسمی به هلاکت رسیدگان این درگیری‌ها خودداری می‌کند.

حزب دمکرات کردستان ایران اعلام کرده است: سپاه پاسداران در این درگیری‌ها متحمل شکست‌های سنگین شده‌ است، اما رژیم جهت حفظ روحیه‌ی نیروهای خود از اعلام آمار رسمی خودداری می‌نماید.