کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

فرمانده سپاه پاسداران نقده: حامیان راسان حزب دمکرات آمریکا و اسرائیل هستند

18:06 - 23 شهریور 1395

کوردستان میدیا: فرمانده سپاه تروریستی پاسداران در نقده طی نشستی با روحانیون شیعه و سنی این شهرستان مدعی شده است که غرب، عربستان و اسرائیل حامیان راسان حزب دمکرات کردستان ایران هستند.

به گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، امروز سه شنبه بیست و سوم شهریورماه، پاسدار امیر اکبری، فرمانده سپاه تروریستی پاسداران در نقده طی نشستی با روحانیون شیعه و سنی نگرانی‌های خود را نسبت به مبارزات نوین حزب دمکرات ابراز داشته است.

وی گفته است: حمایت سران غرب، عربستان و اسرائیل از حزب دمکرات و کومله آشکار است.

این فرمانده سپاه تروریستی پاسداران ادعا می‌کند: حزب دمکرات کردستان ایران با پول آمریکا و اسرائیل مأموریت دارد در این منطقه ناامنی ایجاد کند.

پاسدار اکبری در این نشست اظهار داشته است: حزب دمکرات و پ.ک.ک زیر پرچم آمریکا و اسرائیل هستند.

اظهارات این فرمانده سپاه تروریستی پاسداران در حالی است که در درگیری میان پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران در شهرستان اشنویه با نیروهای تروریستی سپاه پاسداران، حاجی صمد بوستانی، اهل شهرستان شاهین‌دژ و معاون فرمانده‌ی سپاه پاسداران در اشنویه، سروان پاسدار عبدالواحد حکمت اهل شهرستان نقده و ده‌ها تن از مزدوران رژیم به هلاکت رسیدند.

پیشتر نیز، محسن رضایی از فرمانده سابق سپاه پاسداران و دبیر کنونی مجمع تشیص مصلحت رژیم، در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شده بود که جلسه‌ای محرمانه میان حزب دمکرات کردستان ایران و مقامات عربستان سعودی در شهر اربیل کردستان عراق برگزار شده است.

رضایی در این نوشته همچنین ضمن اشاره به حضور ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان در کنفرانس سازمان مجاهدین خلق ایران در پاریس، تاکید کرده بود که جلسات مشابهی نیز با حزب دمکرات در اربیل برگزار کرده‌اند.

لازم به ذکر است که از نوروز سال جاری که آغاز فصل تازه مبارزات حزب دمکرات کردستان ایران از سوی مصطفی هجری، دبیرکل این حزب اعلام شد، مسئولین رژیم که همواره سخن از انحلال و نابودی این حزب می‌زند، این بار مدعی ارتباط و پشتیبانی برخی کشورها از حزب دمکرات کردستان ایران شدند.

حزب دمکرات در بیانیه‌های خود همواره وجود هرگونه ارتباط خیزش نوین حزب با کشورهای عربی منطقه به ویژه عربستان سعودی را رد کرده است.