کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

اطلاعیه کمیته آماده سازی کنگره شانزدهم حزب دمکرات کردستان ایران

19:36 - 26 شهریور 1395

کوردستان میدیا: کمیته آماده سازی کنگره شانزدهم حزب دمکرات کردستان ایران خطاب به مردم کردستان و دلسوزان قیام برحق ملی-دمکراتیک کردستان اطلاعیه‌ای منتشر نمود.

متن این اطلاعیه درپی می‌آید:

هم‌میهنان عزیز

دلسوزان قیام برحق ملی-دمکراتیک کردستان


حزب دمکرات کردستان ایران بر آنست که طی چند ماه آینده و بر مبنای اصول و پرنسیپ‌های دمکراتیک نهادینه شده در شیوه مبارزاتی‌اش، کنگره شانزدهم خود را برگزار کند.

همانگونه که همه آگاهند، هم خاورمیانه تحت شرایط بسیار حساسی بسر می‌برد و آبستن وقایع و تغیرات گستردەای‌ست و هم کردستان ایران نیز در شرایط فعلی باید موقعیت و جایگاه خود را مشخص و تثبیت کند و همانگونه که آحاد جامعه مطلع‌اند، حزب دمکرات کردستان ایران طی چند سال اخیر سیاست استمرار حضور نیروهای پیشمرگه خود را در عمق خاک کوردستان در پیش گرفته و بر تداوم این شکل از مبارزه در جهت پیوند دادن قیام شهر و کوهستان مصر است.

در چنین شرایطی، بر اساس معیارهای دمکراتیک و با در نظر گرفتن ملزومات قیام و مبارزه، حزب دمکرات کنگره شانزدهم خود را برگزار خواهد کرد و در این راستا کمیته آماده سازی کنگره شانزدهم حزب دمکرات از همه دلسوزان قیام برحق کورد و تمام دوستان و دلسوزان حزب دمکرات کوردستان ایران و همه پیشمرگەها و اعضا و حامیان حزب درخواست دارد، در ارتباط با سیاست و برنامەهای حزب دمکرات کردستان ایران و امور مرتبط با کنگره حزب مذکور نظرات و پیشنهادادت و انتقادات خود را به کمیته آماده سازی کنگره ارسال نمایند.

در این رابطه لازم است به چند نکته اشاره شود:

١. تمام نظرات و پیشنهادات به کمیته آماده سازی ارجاع داده می‌شود و مورد نظر قرار می‌گیرد و چنانچه حاوی مطالب توهین آمیزی نسبت به شخصی حقیقی یا حقوقی نباشد و نیز حاوی اطلاعاتی حساس و امنیتی نباشد، اصل مطلب در سایت کوردستان میدیا منتشر خواهد شد.

٢. مطالب باید کوتاه و حجم آن حداکثر هشت برگ A4 باشد، از آنروی که هم مایه کسالت خواننده نشود و هم طی ماه‌های آینده نمایندگان کنگره حزب بتوانند بهره لازم را از آن ببرند.

٣. سعی شود که مطالب ارئه شده علاو بر ارجاع مستند و منطقی، حاوی پیشنهادات مشخص و واضح برای رفع معضلات و در پیش گرفتن راه حلی مناسب باشد.

٤. آخرین مهلت ارسال مطالب تا پایان آبان ماه ١٣٩٥ می‌باشد.

شما عزیزان با ارسال نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود هم در بهتر اجرائی شدن برنامه‌های مرتبط به کنگره یاری دهنده ما خواهید بود و هم با اجماع فکری گستردەای می‌توانیم در جهت برگزاری کنگرەای تاریخی گام برداریم تا مراحل دشوار مابرزه را پشت سر نهاده و به تحقق آرمان‌های ملتمان نزدیکتر شویم.

برای ارسال مطالب خود می‌توانید نوشتەهایتان را به سایت کوردستان میدیا فرستاده یا به آدرس ایمیل کمیته آماده سازی کنگره شانزدهم حزب دمکرات کوردستان ایران ارسال نمائید:

[email protected]

به امید پیروزی قیام بر حق ملی-دمکراتیک کوردستان

کمیته آماده سازی کنگره شانزدهم حزب دمکرات کوردستان ایران

٢٦ شهریور ١٣٩٥
١٦ سپتامبر ٢٠١٦