کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

راسان حزب دمکرات رسانه‌های وابسته به رژیم اسلامی ایران را به وحشت انداخته است

23:55 - 30 شهریور 1395

کوردستان میدیا: رسانه‌های وابسته به رژیم اسلامی ایران برای تحریف افکار عمومی نسبت به مبارزات نوین حزب دمکرات کردستان ایران فعالیت‌های رسانه‌ای خود را شدت بخشیده‌اند.

رسانه‌های وابسته به نهادهای امنیتی رژیم اسلامی ایران برای تحریک و تحریف افکار عمومی نسبت به راسان حزب دمکرات کردستان ایران اقدام به نشر اکاذیب و مطالبی به دور از واقعیت می‌پردازند.

در همین رابطه، این رسانه‌ها به مصاحبه مصطفی هجری دبیرکل حزب دمکرات در تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی واکنش نشان داده‌اند.

رسانه‌های وابسته به رژیم مدعی شده‌اند که حزب دمکرات برای جلب حمایت‌های مالی مبارزات نوین خود را آغاز نموده است.

تبلیغات تحریف‌آمیز رسانه‌های وابسته به رژیم اسلامی ایران علیه راسان حزب دمکرات در حالی است که دفتر سیاسی حزب دمکرات طی نامه‌ای خطاب به مردم ایران اعلام کرد: مبارزە حزب دمکرات کردستان ایران ماهیتا‌ً مبارزە ایست برای همە ایران، برای برافراشته نگاه داشتن پرچمی کە استبداد دهەهاست سعی در بە زیر کشیدن آن دارد.

حزب دمکرات تأکید کرده بود: این مبارزە و کمپین جدید حزب دمکرات کە بە عنوان راسان بە معنی دوبارە برخاستن شناختە شدە است مبارزە ایست کە می‌خواهد ایدە آزادی را از زیر آوار مدل‌های مختلف بزک شدە استبداد نجات دادە و دوبارە بە جامعە معرفی نماید. به همین جهت حزب ما برای ادامه مبارزات حق‌طلبانه خود از همه آزادیخواهان ایران انتظار دارد در این کارزار یار و حامی وی باشند و، در جهت گسترش آن بکوشند.