کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

دوره‌ی مقدماتی ٢٢١ پیشمرگه طی ویژه مراسمی در مرزهای کردستان ایران به پایان رسید

20:50 - 24 مهر 1395

کوردستان میدیا: در ادامه پیوستن جوانان کرد به راسان حزب دمکرات، شمار دیگری از جوانان میهن دوست کردستان به صفوف پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران پیوستند.

خبرنگار کوردستان میدیا در مرزهای کردستان ایران گزارش داد: روز جمعه بیست و سوم مهرماه، مراسم اختتامیه دوره‌ی مقدماتی ٢٢١ پیشمرگه در مناطق مرزی میان کردستان ایران و اقلیم کردستان برگزار گردید.

این مراسم با سرود ملی ای رقیب و یک دقیقه سکوت به احترام شهیدان راه آزادی کردستان آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، امید مندومی، معاون آموزشگاه کمیسیون آموزش حزب دمکرات کردستان ایران ضمن خیرمقدم به مهمانان مراسم و تبریک به شرکت‌کنندگان دوره، سخنانی را پیرامون مبارزات نوین حزب دمکرات کردستان ایران و وظایف پیشمرگه در این مقطع مبارزه را ایراد نمود.

سپس طاهر محمودی، عضو کمیته‌ی مرکزی حزب دمکرات کردستان ایران پیامی بدین مناسبت تقدیم نمود.

در بخش دیگری از این مراسم، پیام آموزشی دوره از سوی شورش اللـه‌ ویسی قرائت گردید و همچنین سید خالد احمدی یکی از اعضای دوره‎ی ٢٢١ پیام دوره‎ی مقدماتی ٢٢١ را قرائت نمود.

در ادامه این مراسم، با اهداء جایزه از پیشمرگه‌های که در دو زمینه درس و اخلاق رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند، تقدیر بعمل آمد.

در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان دوره با دریافت کارت شناسایی پیشمرگه به شیوه‌ی رسمی به صفوف پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران پیوستند.