کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

سخنگوی قوه‌ی قضائيه، مخالفان تجاوز به کودکان را ضد انقلاب خواند

15:48 - 3 آبان 1395

کوردستان میدیا: سخنگوى قوه قضاییه‌ی رژیم ايران، درخواست‌ها برای رسیدگی به پرونده‌ی سعید طوسی، قاری قرآن بيت رهبرى را كه متهم به تجاوز جنسی به کودکان را خواست ضد انقلاب خواند.

غلام‌حسین محسنی اژه‌ای در یک نشست خبری روز يكشنبه ٢ آبان‌ماه اظهار داشت: طوسى از اتهام «مسأله خلاف منافی عفت» تبرئه شده است اما رسیدگی به پرونده‌ی او در رابطه با اتهام «تشویق به فساد» ادامه دارد.

اژه‌ای همچنین هر گونه اظهار نظری درباره این پرونده را جرم و قابل تعقیب خواند و تصریح کرد: بدون تردید ضد انقلاب به دنبال سودجویی از این پرونده‌‎ها هستند. چرا همه رسانه‌های ضد انقلاب در یک مورد خاص، موضوع را دنبال می‌کنند؟

محمد گندم‌نژاد طوسی معروف به سعید طوسی، از جمله قاریان قرآن مورد علاقه‌ی على خامنه اى رهبر جمهوری اسلامی ايران ، متهم است که به ۱۰ تا ۱۹ نوجوان ۱۲ تا ۱۴ ساله که نزد وی قرائت قرآن می‌آموختند، تجاوز جنسی کرده است.

شاکیان این قاری قرآن می‌گویند که پرونده‌‌ی شکایت‌شان از او با اعمال نفوذ بیت رهبری و مسئولان ارشد قضایی از جمله دادستان تهران بسته شده است.

يک سايت نزديک به اصلاح‌طلبان ، گزارش داده بود که اعضای شورای مرکزی یک قرارگاه امنيتى تصمیم به ترور سعید طوسی گرفته است.

سايت آمد نيوز نوشته بود كه اين قرارگاه امنیتی قصد دارد از این طریق «هم از علنی شدن پرونده‌تجاوزات گروهی وی با برخی افراد ذی‌نفوذ به برخی نوجوانان جلوگیری کند و هم مسئولیت این ترور را با توجه به سخنان یکی از شکات در برنامه‌ی تلویزیونی، به گردن شکات بیندازد و زمینه بازداشت و اعدام آن‌ها را فراهم کند».