کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

تروریست پاسدار سلامی، مبارزان کرد را تهدید به ترور نمود

21:07 - 10 آبان 1395

کوردستان میدیا: پاسدار تروریست حسین سلامی، طی نشستی در ارومیه، بار دیگر به راسان حزب دمکرات کردستان ایران واکنش نشان داد.

پاسدار تروریست حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه تروریستی پاسداران طی نشستی با فرماندهان این گروه تروریستی در ارومیه، روز ١٠ آبان، مبارزان کرد در کردستان ایران را تهدید به ترور کرد.

وی عنوان کرده است که برای تعقیب مبارزان کرد هیچ خط قرمزی را نمی‌شناسند و در هرکجای دنیا باشند، آنان را ترور خواهند نمود.

این پاسدار تروریست تأکید کرده است: برای تعقیب و ترور مبارزان کرد محدودیتی را قائل نیستیم و طی سال‌های متمادی این حقیقت را به اثبات رسانده‌ایم.

تروریست سلامی در سخنان خود بیان کرده است که به شدت با مبارزات نوین حزب دمکرات کردستان ایران برخورد خواهند نمود.

او بار دیگر راسان حزب دمکرات کردستان ایران را وابسته به کشورهای منطقه و جهان دانسته که با تحریک آنان انجام می‌گیرد.

سخنان این مقام سپاه تروریستی پاسداران در حالی است که طی ٣٧ سال گذشته، مبارزان کرد در کردستان ایران قربانی دستگاه ترور رژیم اسلامی ایران بوده‌اند و در این رابطه در سال ١٣٦٨، دکتر عبدالرحمن قاسملو دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران و یارانش در وین پایتخت اتریش توسط دیپلمات تروریست‌های رژیم اسلامی ایران بر سر میز مذاکره ترور شدند.

همچنین در سال ١٣٧١، دکتر صادق شرفکندی، دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران و یارانش در رستوران میکونوس در برلین آلمان توسط تروریست‌های سپاه پاسداران ترور شدند و در دهه‌های شصت و هفتاد خورشیدی نیز، صد‌ها تن از مبارزان کرد کردستان ایران و مخالفان رژیم در خارج از کشور از سوی تروریست‌های رژیم با هدایت دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ترور گردیدند.

این سخنان پاسدار سلامی و تهدیدات سران حکومت اسلامی تهران نشان ار امنیت پوشالی رژیم و ترس از مبارزات مردم و بخصوص مبارزین کرد در کردستان ایران دارد.