کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

رژیم اسلامی خود را برای جنگ شهری آمادە می‌کند

15:37 - 13 آبان 1395

کوردستان میدیا: فرماندهان سپاه پاسدران اسلامی از تمرینات و مانورهای سپاه برای جنگ شهری و دفاع در مقابل هجوم بە شهرها سخن میرانند.

بنابە اخبار منتشرە از سوی خبرگزاری‌های درون رژیم سلامی ایران و بە نقل از فرماندهان سپاه پاسداران در مناطق مختلف ایران و بویژە در کردستان از خطر امنیتی برای رژیم جمهوری سلامی و در معرض هجوم قرار گرفتن شهرهای ایران خبر می‌دهند.

در این بارە سران سپاه در مراسم و مناسک و مانورهای مختلف مشارکت داشتە و بە بهانەهای مختلف بە اعلام خطر متوجە رژیم می‌پردازند.

در این راستا فرماندهان سپاه پاسداران و بویژە پاسدار سلامی معاون سپاه و نیز دبیر مجمع تسخیص مصلحت رژیم بە روشنی بە اعلام این خطر پرداختند.

در تازەترین نمونە، پاسدار منصور ولیئی فرماندە سپاه پاسداران کامیاران از مانور سپاە تحت عنوان بەسوی بیت المقدس در روزهای ١٣ و ١٤ آبان خبر دادە و هدف از این مانور را چنین اعلام کردە است: حفظ انسجام نیروها و بالا بردن توان و میزان آمادگی بسیجیان، از مهمترین اهداف رزمایش الی بیت المقدس می‌باشد.

وی تشریح کرد: در این رزمایش بسیجیان و گردان‌های شرکت‌کننده، با انجام تمرینات تاکتیکی برای دفاع از کوی و برزن و نقاط حساس شهری و برون شهری، برای مقابله با تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نیز آماده می‌شوند.

فرمانده سپاه کامیاران در پایان تأکید کرد که سلسله رزمایش‌های الی بیت المقدس به فرمان فرمانده کل قوا و با هدف افزایش میزان آمادگی بسیجیان در هر زمان و آمادگی دفاعی درمقابل هرگونه تهدید دشمنان اجرا می‌شود.

شایان ذکر است کە رژیم جمهوری اسلامی کە در تمامی مناطق خاورمیانە بە دخالت و آشوبگری پرداختە، اکنون بیش از پیش از موقعیت لرزان خویش احساس نگرانی کردە و درپی خیزش نوین مردم کردستان، تحت عنوان راسان سپاه پاسداران بە وحشت افتادە و اکنون از مهیاکردن نیروهایشان برای جنگ در داخل شهرها سخن میرانند