کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

راسان کردستان ایران، شکاف میان مسئولان رژیم ایجاد کردە است

15:53 - 19 آبان 1395

کوردستان میدیا: مسئولان نظامی سپاه پاسداران در مورد خیزش نوین کردستان ایران (راسان) اظهارات تعجب‌برانگیزی داده و سخنان همدیگر را نقض می‌کنند.

مسئولان نظامی و امنیتی رژیم در خبرگزاری‌های وابسته بە خود در مورد راسان کردستان ایران سخنان متناقضی بیان کردە و مواضع خود را نسبت بە مبارزات حزب دمکرات کردستان ایران نقض می کنند.

بعد از اینکه پاسدار رژیم یحیی رحیم صفوی، مشاور ارشد خامنەای طی اظهاراتی خندەآور و توهم‌آمیز نسبت بە ارسال سلاح بە اپوزیسیون کرد از سوی کنسولگری سعودی در کردستان عراق، بە ریاست اقلیم کردستان هشدار داد و این نیز واکنش شدید حکومت اقلیم کردستان را در پی داشت، رمضان شریف، سخنگوی سپاه تروریستی پاسداران سخنان صفوی را رد کرد.

صفوی در بیانات خود گفته بود کە مناسبات ما با طالبانی خوب است، اما با بارزانی بلعکس می‌باشد، اما پاسدار رمضان شریف این ادعای وی را تکذیب کردە و گفت کە مناسبات ما با احزاب و جریانات سیاسی اقلیم کردستان بە خصوص پارتی و اتحادیە خوب بودە و دستاوردهای مثبتی هم داشتەایم.

پاسدار رمضان شریف در بخشی از سخنان خود گفت کە روابط ما با اقلیم کردستان با تبلیغات رسانەهای غرب، اسرائیل و اعراب تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

روز سەشنبە هیجدهم آبان‌ماه ١٣٩٥ خورشیدی، حکومت اقلیم کردستان گفتەهای پوچ رحیم صفوی، مشاور و دستیار ارشد خامنەای رهبر رژیم را بە دور از واقعیت و درهم تنیدە علیه اقلیم کردستان و پارت دمکرات کردستان وصف کرد و همچنین در این اطلاعیه ضمن اینکە تمامی سخنان یحیی رحیم صفوی را نادرست خواند از وی درخواست شد کە حتی یک سند برای اثبات سخنان خود عرضه نماید.

اظهارات و ادعاهای متناقض و بیهوده‌ی مسئولان رژیم ایران نسبت بە مبارزات حزب دمکرات کردستان نشان از این است کە رژیم از خیزش نوین کردستان ایران شدیداً دچار وحشت وهراس شده است.