کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

نماینده مجلس رژیم در نقده و اشنویه حزب دمکرات را به انجام اقدامات تروریستی متهم نمود

17:06 - 2 آذر 1395

کوردستان میدیا: نماینده مجلس رژیم در نقده و اشنویه در دیدار با خانواده پاسداران کشته شده رژیم در اشنویه، حزب دمکرات کردستان ایران را اجیر شده و جیره خوار استکبار جهانی دانست.

عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده مجلس رژیم در نقده و اشنویه در اظهاراتی دروغین در دیدار با خانواده چند تن از پاسداران کشته شده رژیم در اشنویه عنوان کرد: حزب دمکرات کردستان ایران با دلارهای سعودی و حمایت‌های اطلاعاتی سازمان موساد سعی دارد امنیت کشور را برهم بزند.

وی که نائب رئیس فراکسیون امید مجلس رژیم نیز می‌باشد، حزب دمکرات را به ترور نیروهای تروریستی سپاه پاسداران در اشنویه متهم می‌کند.

با آغاز خیزش نوین کردستان ایران، عبدالکریم حسین‌زاده با انتشار بیانیه‌ای از هجوم نیروهای تروریستی سپاه پاسداران به پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران تقدیر نمود.

حزب دمکرات کردستان ایران در برنامه و اساسنامه خود تأکید کرده است: حزب دمکرات کردستان ایران علیه تروریسم بوده و آنرا محکوم می‌کند و به رعایت کلیه‌ی مبانی و موازین حقوق بشر پایبند است و خود را در جبهه‌ی ضدتروریسم و ضد دیکتاتوری می‌بیند.

همچنین شهید دکتر عبدالرحمن قاسملو، رهبر فرزانه‌ی ملت کرد طی سخنانی در رابطه با رد تروریسم اظهار داشته است: ما به عنوان حزب دمکرات تروریسم را محکوم می‌کنیم. زیرا حزبی که از پشتیبانی خلق خود برخوردار باشد هیچ احتیاجی به دست زدن به چنین کارهایی نخواهد داشت.

حزب دمکرات کردستان ایران خود قربانی ترورهای سازماندهی و هدایت شدە از سوی سران رژیم اسلامی ایران بودە است. رهبران کرد از جملە دکتر قاسملو و دکتر شرفکندی توسط عوامل جمهوری اسلامی ترور شدند و دادگاه برلین سران رژیم را بە عنوان آمرین ترور دولتی معرفی و محکوم نمود.