کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

دیپلمات تروریست رژیم از امکان پیگیری «براندازی رژیم ایران» از سوی ترامپ، ابراز وحشت نمود

15:16 - 10 آذر 1395

کوردستان میدیا: سفیر رژیم در آلمان در زمان ترور میکونوس، گفت: با روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، ممکن است برنامه «تغییر رژیم در ایران» مجددا فعال شود.

سید حسین موسویان، سخنگوی سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و معاون سابق شورای‌عالی امنیت ملی ایران در گفتگو با روزنامه شرق ضمن ابراز نگرانی از تهدیدهای پیش‌روی ایران پس از انتخاب دونالد ترامپ، گفت: نگرانی‌ها باید بسیار جدی باشد. اکثریت فعلی جمهوری‌خواه در کنگره مخالف سیاست‌های تعاملی اوباما با ایران است و ممکن است در دوره ترامپ جبران مافات کرده و هجمه سنگینی علیه جمهوری اسلامی به راه بیندازد.

موسویان همچنین اظهار داشت: افرادی که تا اینجای کار به عنوان تیم حوزه‌های سیاست خارجی، امنیتی و نظامی ترامپ مطرح هستند، همه از عناصر شناخته‌شده افراطی هستند که آنها را ضدایران و ضدبرجام و معتقد به براندازی جمهوری اسلامی توصیف کرد.

دیپلمات تروریست سابق رژیم با مطرح کردن احتمال معامله مسکو و واشنگتن درباره ایران گفت: ممکن است واشنگتن و مسکو به هم نزدیک شده و روی جمهوری اسلامی معامله کنند.

موسویان در زمان ترور دکتر صادق شرفکندی، دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران و همراهانش در رستوران میکونوس برلین، سفیر ایران در آلمان بود و سفارت تحت مدیریت وی، مرکز عملیاتی و تدارکاتی تروریست‌های رژیم بود.

وی مدت‌هاست به عنوان بخشی از لابی رژیم ایران در آمریکا و در هیأت پژوهشگر و استاد دانشگاه، از امکانات این کشور برای خدمت به منافع رژیم ایران بهره می‌برد.

پیش از این خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده بود گروهی از معاونان و مشاوران اوباما، به ریاست بن رودز معاون مشاور امنیت ملی اوباما، برای تبلیغ توافق هسته‌ای با ایران به تعدادی از خبرنگاران، رسانه‌ها و افراد مرتبط با این پرونده، مبالغی پرداخت کرده‌اند. بر اساس همین گزارش به سید حسین موسویان مبلغ ٧٠ هزار دلار پرداخت شده بود تا به نفع توافق‌ هسته‌ای با ایران، فعالیت کند.