کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

انتشارات سپاه تروریستی پاسداران، نشریات و مجلاتی علیه راسان چاپ و منتشر نمود

15:02 - 30 آذر 1395

کوردستان میدیا: نشریات و مجلاتی علیه خیزش نوین کردستان ایران توسط بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی قرارگاه تروریستی حمزه سیدالشهدا واقع در ارومیه چاپ و انتشار یافت.

بر اساس گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، در ادامه‌ی تبلیغات رژیم علیه راسان کردستان ایران، این‌بار انتشارات سپاه تروریستی پاسداران در اقدامی مذبوحانه، به چاپ نشریات و مجلاتی سخیف روی آورده است.

در این رابطه، بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی قرارگاه ضد بشری موسوم به حمزه سیدالشهدا واقع در ارومیه با چاپ نشریات و مجلاتی، انگ‌های ناروایی به جنبش ملی - دمکراتیک مردم کردستان ایران زده است.

در مقالات این مجلات، قلم به دستان مزدور رژیم بیهوده تلاش کرده‌اند تا ضمن انحراف افکار عمومی نسبت به راسان کردستان ایران، خیزش نوین کردستان را تروریستی و وابسته به بیگانه قلمداد نمودن دارند.

نویسندگان این مقالات، سپاه تروریستی پاسداران را به حمله به مقرات حزب دمکرات کردستان ایران تحریک می‌کنند و در این رابطه از سپاه تروریستی پاسداران انتقاد می‌کنند که تاکنون مقرات حزب دمکرات را هدف قرار نداده است.

این تروریست‌های قلم‌به‌مزد ، سمبل‌های جنبش ملی – دمکراتیک کردستان ایران را وابسته به بیگانگان معرفی و حامی فعالیت‌های مبارزاتی آنان را کشورهای خارجی اعلام کرده‌اند.

این انگ‌های ناروای سپاه تروریستی پاسداران به جنبش ملی – دمکراتیک مردم کردستان ایران در حالیست که حزب دمکرات و جنبش حق‌طلبانه‌ی کردستان همواره قربانی تروریسم دولتی جمهوری اسلامی بوده و چندین تن از رهبران آن و ده‌ها تن از اعضای حزب دمکرات توسط عوامل تروریستی سپاه پاسداران و دیگر ارگان‌های تروریستی رژیم در داخل و خارج از کشور ترور شده‌اند.

راسان عنوان خیزش نوین کردستان ایران است که پس از ٢٠ سال تعلیق مبارزه‌ی مسلحانه، حزب دمکرات در مراسم نوروزی سال جاری در کوه‌های مرزی کردستان ایران آن را اعلام کرد.

حزب دمکرات در نامه‌ای خطاب به مردم و سازمان‌های سیاسی ایران تأکید کرده است: مبارزە حزب دمکرات کردستان ایران ماهیتا‌ً مبارزە ایست برای همە ایران، برای برافراشته نگاه داشتن پرچمی کە استبداد دهەهاست سعی در بە زیر کشیدن آن دارد.

حزب دمکرات کردستان ایران هدف از اعلام این دوره از مبارزات نوین را یکپارچه نمودن مبارزات شهر و کوهستان اعلام کرده است که می‌خواهد ایدە‌ی آزادی را از زیر آواری از مدل‌های مختلف بزک‌شدە‌ی استبداد نجات دهد و دوبارە بە جامعە معرفی نماید.