کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

استراتژی راسان مزدوران نقابدار حقوق بشری را به واکنش واداشت

16:57 - 13 دی 1395

کوردستان میدیا: مزدوران رژیم زیر نقاب حقوق بشر در کردستان، ایجاد همبستگی میان مبارزات مدنی و سیاسی و مبارزات کوهستان را فعالیت تروریستی عنوان کردند.

مزدوران رژیم در کردستان احزاب کردی از جمله حزب دمکرات کردستان ایران را به نقض حقوق بشر و انجام فعالیت‌های تروریستی در کردستان متهم کردند.

مسئول مرکز مدافعان حقوق بشر در کردستان، کرمانشاه و ایلام و مزدور رژیم طی مصاحبه‌ای با مرصادنیوز، یکی از وب‌سایت‌های وابسته به سپاه تروریستی پاسداران در رابطه با خیزش نوین کردستان ایران اعلام کرده است: ما شاهد فعالیت‌های این احزاب با حمایت برخی از کشورهای منطقه تحت عنوان راسان هستیم، به گونه‌ای که حزب دمکرات اهداف خود را مبارزات مدنی و سیاسی و پیوند آن با مبارزات کوهستان یا همان فعالیت‌های تروریستی عنوان نموده است.

این مزدور ادعا می‌کند که احزاب کردی در ترور شخصیت‌های مدنی و علمای کردستان، کودکان و زنان و شهروندان کرد دست داشته‌اند.

این مزدور رژیم که زیر نقاب حقوق بشر در کردستان به فعالیت می‌پردازد، گفته است: اسناد جنایات کومله و دمکرات را به نهادهای بین‌المللی می‌دهیم و گزارش‌ها حاکی از سوء استفاده از زنان در این احزاب می‌باشد.

تروریست علی صادقی در حالی برابری زن و مرد در احزاب کردی را بلوف می‌‎نامد که حزب دمکرات کردستان ایران در برنامه و اساسنامه خود تأکید کرده است که حزب دمکرات کردستان ایران حافظ برابری اجتماعی و خواهان از میان برداشتن تبعیض‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی‌ای است که علیه زنان اعمال می‌گردد.

همچنین مزدور نامبردە گزارشات احمد شهید در مورد وضعیت وخیم حقوق بشر در ایران را برگرفته از گزارشات احزاب کردی می‌داند.

سخنان این مزدور رژیم درحالی است که از آغاز روی به کار آمدن رژیم ایران تاکنون در کردستان، این رژیم از قتل و عام، ترور، بازداشت، اعدام، تجاوز به نوامیس و هیچگونه اقدام غیرانسانی دریغ نکرده است.

ترور دکتر عبدالرحمن قاسملو، دکتر صادق شرفکندی و ملامحمد ربیعی از شخصیت‌های ملی و سرشناس کرد توسط دستگاه ترور رژیم اسلامی ایران چند نمونه‌ای آشکار هستند که سخنان این مزدور رژیم را که اتهام تروریستی بودن را به احزاب کردی نسبت می‌دهند، رد می‌نماید.

راسان عنوان خیزش نوین کردستان ایران است که پس از ٢٠ سال تعلیق مبارزه‌ی مسلحانه، حزب دمکرات در مراسم نوروزی سال جاری در کوه‌های مرزی کردستان ایران آن را اعلام کرد.

حزب دمکرات کردستان ایران هدف از اعلام این دوره از مبارزات نوین را یکپارچه نمودن مبارزات شهر و کوهستان اعلام کرده است که می‌خواهد ایدە آزادی را از زیر آوار مدل‌های مختلف بزک شدە استبداد نجات دادە و دوبارە بە جامعە معرفی نماید.