کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

تلاش برای گماشتن نزدیک‌ترین گزینه به خامنه‌ای، به ریاست‌جمهوری آغاز شد

15:13 - 26 دی 1395

کوردستان میدیا: موحدی کرمانی، دبیرکل تشکل ضد مردمی جامعه روحانیت مبارز، به باند موسوم به اصولگرایان توصیه کرد که نزدیک‌ترین گزینه به خامنه‌ای را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری رژیم پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا، محمدعلی موحدی کرمانی که در نخستین نشست شورای استانی تشکل اصولگرای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کرد، با انکار تلویحی امپراطوری عظیم مالی و باندهای مافیایی قدرت و ثروت متعلق به خامنه‌ای اظهار داشت: ما باید بگردیم و نزدیک‌ترین گزینه به رهبری را از نظر ثبات، روحیات، بینش، شجاعت، بی‌اعتنایی به دنیا و ساده زیستی و عدل پیدا کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: نمی‌خواهیم‌ کسی رئیس‌جمهور شود که نسبت به پول‌های غارت شده بیت‌المال بی‌تفاوت باشد، بلکه می‌خواهیم کسی انتخاب شود که پول‌ها را به بیت‌المال برگرداند و جلوی سوءاستفاده‌ها و رانت‌خواری‌ها را بگیرد.

خواست انتصاب گزینه نزدیک به خامنه‌ای توسط اصولگرایان در حالیست که کارنامه‌ی احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق رژیم که دیدگاه‌هایش به ولی فقیه نزدیکتر بود، از لحاظ حجم و گستردگی فساد، اختلاس‌‎های نجومی و رانت‌خواری در دولتش کارنامه‌ای سیاه به شمار می‌آید.

همچنین فساد گسترده در نهادهای تحت کنترل خامنه‌ای و اطرافیان وی نیز خارج از هر گونه حسابرسی و نظارت بوده و نزدیکان وی از فاسدترین اشخاص در جمهوری اسلامی به حساب می‌آیند.

از جمله موارد فاسد در میان نزدیکان خامنه‌ای می‌توان به رسوایی اخلاقی اخیر سعید توسی، قاری قرآن مورد علاقه‌ی خامنه‌ای اشاره نمود.