کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

استمرار فعالیت‌های تشکیلاتی به مناسبت سالروز تأسیس جمهوری کردستان

15:20 - 3 بهمن 1395

کوردستان میدیا: اعضا و حامیان حزب دمکرات در شهرها و روستاهای کردستان سالروز تأسیس جمهوری کردستان را گرامی داشتند.

بنابر اخبار رسیده به سایت کوردستان میدیا، فعالین دمکرات در شهر اشنویه، به مناسبت سالروز تأسیس جمهوری کردستان دست به فعالیت‌های تبلیغاتی-تشکیلاتی زدند.

از جمله این فعالیت‌ها به اهتزاز درآوردن پرچم بر روی بام مسجد روستایآلیاوی در مسیر اشنویه-نغده، به اهتزاز درآوردن پرچم بر روی مدرسه همان روستا و به پائین کشاندن پرچم رژیم تروریستی ایران اسلامی و نیز و تکرار این فعالیت‌ها در داخل خود روستا، ارفاعات اطراف روستا و اطراف جاده اشنویه-نغده.

همچنین مبارزین راه آزادی در سنندج به مناسبت سالروز تأسیس جمهوری کردستان در نقاط مختلف شهر به فعالیت تشکیلاتی تبلیغاتی پرداختند.

قابل ذکر است رهروان و وفاداران مکتب دمکرات در دزه از توابع مرگه‌ور ارومیه نیز برای چندمین بار جهت گرامیداشت یاد جمهوری کردستان فعالیت‌های تبلیغاتی-تشکیلاتی متناسب با آن روز را انجام دادند.

در مسیر اشنویه، جاده گیسیان و مسیر تبادلاتی ارومیه، تشکیلات حزب اقدام به برافراشتن آرم حزب دمکرات کردستان ایران کردند.

در شهر مهاباد نیز به مناسبت سالروز تأسیس جمهوری کردستان و بر روی مزار ادیبان و شاعران کرد، یاد و خاطره این روز بزرگ گرامی داشته شد. همچنین مکان‌هایی همچون میدان قاضی محمد، مقبره الشعرا، صارم بگ، روستای قره قشلاق و جادەی سردشت- مهاباد شاهد تبلیغات گستردەی دوستداران و اعضای حزب بود.

همچنین مبارزین دمکرات در روستای سردوش مریوان به مناسب این روز دست به فعالیت‌های گستردەی تبلیغاتی-تشکیلاتی زدند.