کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

کنگره ملیت‌های ایران فدرال پیامی در رابطه با درگذشت عبدالرضا کریمی منتشر نمود

21:12 - 27 بهمن 1395

کوردستان میدیا: کنگره ملیت‌های ایران فدرال با انتشار پیامی درگذشت عبدالرضا کریمی، مبارز دیرین دمکرات را تسلیت گفت.

متن این پیام که در اختیار وب‌سایت کوردستان میدیا قرار گرفته، عیناً درپی می‌آید:

پیام تسلیت کنگره ملیت‌های ایران فدرال به مناسبت درگذشت رفیق مبارزمان آقای عبدالرضا کریمی، عضو پیشین مرکزیت حزب دمکرات کردستان ایران و یکی از اعضاء سابق ارتباط با اپوزیسیون ازطرف کنگره ملیت‌های ایران فدرال

با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که کادر برجسته حزب دمکرات کردستان ایران آقای عبدالرضا کریمی رفیق مبارز و خستگی‌ناپذیر و یکی از اعضای سابق روابط با اپوزیسیون کنگره ملیت‌های ایران فدرال، از میان ما رفت.

این رفیق مبارز، بهترین سال‌های عمر پربار خود را در راه آزادی و برابری، یعنی مبارزه علیه تبعیض‌های دینی – زبانی جمهوری اسلامی ایران و احقاق حقوق از دست رفته‌ی همه‌ی ملیت‌های ایران بخصوص ملیت کرد، در کردستان ایران سپری نمودند. این رفیق مبارز تا آخر عمر گرانبهای خویش، بر ایمان و عقیده خود جهت رهایی ملیت‌های تحت ستم و به ویژه ملیت کرد در کردستان ایران پایبند بودند.

فقدان این همرزم ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای مبارزات ملیت‌های تحت ستم ایران و به ویژه مردم شریف کردستان و بخصوص حزب دمکرات کردستان ایران بوده و هست.

کنگره ملیت‌های ایران فدرال مراتب تسلیت و تأسف عمیق خود را از درگذشت این عزیز از دست رفته به خانواده‌ی محترمشان، به حزب دمکرات کردستان ایران، به مردم مبارز کرد و به تمامی همسنگران ایشان اعلام می‌دارد. بی‌گمان ادامه راه این مبارز راه آزادی و برابری، تا رسیدن به رهایی ملیت‌های تحت ستم ایران، با ایجاد یک سیستم فدرال، بهترین پاداش برای او می‌باشد.

ما اعضای کنگره ملیت‌های ایران فدرال براین باوریم که اتحاد عمل مبارزان و همبستگی بیش از پیش ملیت‌های ایران فدرال، تنها ضامن پیروزی و رسیدن به حقوق از دست رفته ملیت‌ها، در یک ایران آزاد، برابر، و سکولار و فدرال می‌باشد.

کنگره ملیت‌های ایران فدرال