کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

فرمانده نیروی زمینی سپاه تروریستی پاسداران: با راسان روژهلات برخورد تند خواهیم داشت

22:36 - 30 بهمن 1395

کوردستان میدیا: فرمانده نیروی زمینی سپاه تروریستی پاسداران ادعا دارد که بر احزاب اپوزیسیون کرد رژیم ایران در کردستان عراق مسلط هستند.

روز شنبه، سی‌ام بهمن‌ماه، محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه تروریستی پاسداران در نشست خبری به راسان روژهلات اشاره کرد.

این مسئول نظامی رژیم با اشاره به فعالیت‌های پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران در روژهلات، گفت: این گروه‌ها با حمایت سازمان‌های فرامنطقه‌ای و برخی کشورهای حوزه‌ی خلیج وارد فاز نظامی شده‌اند.

محمد پاکپور اظهار داشت: در شمال غرب کشور و در آن سوی مرزها، کنسولگری‌های زیادی ایجاد شده تا گروهک‌های مرده را زنده کرده و علیه ما بشورانند.

این فرمانده سپاه تروریستی سپاه پاسداران مدعی شده است که اشراف اطلاعاتی خود بر مرزهای روژهلات را هفتاد درصد افزایش داده و بر برخورد تند با راسان روژهلات تأکید کرده است.

با شروع مرحله جدیدی از مبارزات حزب دمکرات کردستان ایران، سران رژیم ایران همواره مدعی ارتباط این حزب با برخی از کشورها شده‌اند.

پیشتر، محسن رضایی از فرمانده سابق سپاه پاسداران و دبیر کنونی مجمع تشیص مصلحت نظام، در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شده بود که جلسه‌ای محرمانه میان حزب دمکرات کردستان ایران و مقامات عربستان سعودی در شهر اربیل کردستان عراق برگزار شده است.

شمخانی، دبیر شورای امنیت ملی رژیم نیز تابستان سال جاری در دیدار با کریم سنجاری، وزیر کشور اقلیم کردستان ضمن ابراز نگرانی از فعالیت‌های حزب دمکرات کردستان ایران در عمق خاک روژهلات اعلام کرده بود: تحرکات ضدانقلاب سنتی در مرزهای مشترک ایران و اقلیم کردستان با حمایت سرویس‌های جاسوسی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای انجام می‌شود.

در همین رابطه نیز، کریم پرویزی، عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران به وب‌سایت کوردستان میدیا گفته بود: مبارزه کنونی ملت کرد تحت عنوان راسان روژهلات برخاسته از واقعیت‌ها و اراده‌ی ملت کرد در روژهلات بوده و به همین دلیل است که رژیم اسلامی تهران را به واکنش شدید علیه آن برانگیخته است.

راسان روژهلات عنوان خیزش نوین روژهلات است که پس از ٢٠ سال تعلیق مبارزه‌ی مسلحانه، حزب دمکرات در مراسم نوروزی سال جاری در کوه‌های مرزی کردستان ایران آن را اعلام کرد.

حزب دمکرات کردستان ایران هدف از اعلام این دوره از مبارزات نوین را یکپارچه نمودن مبارزات شهر و کوهستان اعلام کرده است که می‌خواهد ایدە آزادی را از زیر آوار از مدل‌های مختلف بزک شدە استبداد نجات دهد و دوبارە بە جامعە معرفی نماید.