کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

یکی از اعضای حزب دمکرات، مدرک کارشناسی ارشد با درجه عالی از دانشگاه صلاح‌الدین دریافت کرد

16:33 - 3 اسفند 1395

کوردستان میدیا: پایان‌نامه‌ی کارشناسی ارشد یک عضو حزب دمکرات، در دانشگاه صلاح‌الدین اربیل به شهید چکو رحیمی تقدیم گردید.

بر اساس گزارش رسیده به وبسایت کوردستان میدیا، روز شنبه، سی‌ام بهمن‌ماه، در دانشگاه صلاح‌الدین شهر اربیل، پایان‌نامه‌ی عباس احمدی با بهره‌گیری از ١٦٠ منبع کُردی، انگلیسی و فارسی از سوی ریاست هیأت پایان‌نامه تأیید شد و نامبرده با رتبه‌ی ممتاز فارغ‌التحصیل شد.

رساله‌ی کارشناسی ارشد این عضو حزب دمکرات کردستان ایران زیر عنوان ارتباط جهانی شدن با جنبش‌های نوین اجتماعی، به تمامی شهیدان کُردستان به ویژه فرمانده‌ی نظامی چکو رحیمی عضو پیشین رهبری حزب دمکرات کردستان ایران تقدیم شده است.

عباس احمدی در گفتگوی کوتاهی به خبرنگار کوردستان میدیا گفت: به سبب فعالیت و مبارزه در ارگان‌های مختلف حزبی، افتخار همکاری با شهید چکو رحیمی را داشتم و ایشان همواره بنده را در تحصیل و کسب مدارج علمی تشویق و ترغیب می‌کردند.

پایان‌نامه‌ی کارشناسی ارشد عباس شریف احمد (احمدی) توسط دکتر صباح احمد نجار رئیس هیأت سنجش رساله، به عنوان یکی از برترین پژوهش‌های حوزه جامعه‌شناسی توصیف گردیده و نمره‌ی ممتاز کسب نمود.

عباس احمدی سال ١٣٦٢ در شهر سنندج متولد شده و چهار سال قبل موفق به کسب مدرک کارشناسی جامعه‌شناسی از دانشگاه کویه‌ گردید.

وی در برنامه‌ی تحلیل آماری (SPSS) و کاربری کامپیوتر (ICDL) دارای مدرک معتبر می‌باشد و مقالاتی از وی در نشریات اقلیم کردستان به چاپ رسیده است.