کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

پاسدار نقدی: به تجربه مزدوران بازنشسته برای مقابله با راسان روژهلات نیازمندیم

14:32 - 8 اسفند 1395

کوردستان میدیا: پاسدار نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه تروریستی پاسداران جلسات محرمانه‌ای با مزدوران رژیم در کردستان برگزار کرد.

براساس گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، طی چند روز اخیر، پاسدار نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه تروریستی پاسداران جلسات مخفیانه و محرمانه‌ای با مزدوران رژیم در بوکان، مهاباد، سنندج و سقز برگزار و از آنها خواسته که خود را برای مقابله با راسان روژهلات آماده کنند.

این پاسدار تروریست در این جلسات محرمانه از مزدوران بازنشسته سپاه در کردستان دعوت به همکاری نموده و گفته است: در سال ٩٦ جنگ سختى با نيروهاى ضدانقلاب در پيش داريم و براى سركوب ضد انقلاب و عمليات برون مرزى عليه آنها، به تجربه و جانفشانى شما نيازمنديم.

یک منبع آگاه در این‌باره به خبرنگار کوردستان میدیا اعلام کرد: پاسدار نقدی این جلسات محرمانه را به منظور سازماندهی مزدوران بازنشسته سپاه و آمادگی برای سرکوب راسان روژهلات انجام داده است.

در همین رابطه نیز، روز شنبه، سی‌ام بهمن‌ماه، محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه تروریستی پاسداران در نشست خبری به راسان روژهلات اشاره کرد.

این مسئول نظامی رژیم با اشاره به فعالیت‌های پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران در روژهلات، گفت: این گروه‌ها با حمایت سازمان‌های فرامنطقه‌ای و برخی کشورهای حوزه‌ی خلیج وارد فاز نظامی شده‌اند.

محمد پاکپور اظهار داشته بود: در شمال غرب کشور و در آن سوی مرزها، کنسولگری‌های زیادی ایجاد شده تا گروهک‌های مرده را زنده کرده و علیه ما بشورانند.

راسان روژهلات عنوان خیزش نوین روژهلات است که پس از ٢٠ سال تعلیق مبارزه‌ی مسلحانه، حزب دمکرات در مراسم نوروزی سال جاری در کوه‌های مرزی کردستان ایران آن را اعلام کرد.

حزب دمکرات کردستان ایران هدف از اعلام این دوره از مبارزات نوین را یکپارچه نمودن مبارزات شار و شاخ اعلام کرده است که می‌خواهد ایدە آزادی را از زیر آوار از مدل‌های مختلف بزک شدە استبداد نجات دهد و دوبارە بە جامعە معرفی نماید.