کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

دبیرکل حزب دمکرات در سالروز میلاد پیشوا سمیناری را در مدرسە پیشوا برگزار کرد

22:45 - 13 اردیبهشت 1396

کوردستان میدیا: مصطفی هجری دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران در سالروز میلاد پیشوا قاضی محمد سمیناری را در مدرسە پیشوا واقع در شهر کویه برگزار کرد.

در سالروز ولادت پیشوا قاضی محمد، نخستین رئیس جمهور کردستان، مصطفی هجری، دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران همراه با هیئتی از حزب دمکرات از مدرسه ابتدایی پیشوا دیدار بعمل آورد.

هجری در این دیدار با مدیر، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه دیدار کردە و سمیناری در باب شخصیت پیشوا قاضی محمد برای دانش‌آموزان این مدرسە برگزا کرد.

در این دیدار آقای رنج مدیر آموزش و پرورش شهر کویه از مصطفی هجری دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران سپاس و قدرانی کرد کە از مدرسە پیشوا دیدار کردە و همچنین بیان داشت کە مایه فخر و سربلندی ما است کە دبیرکل حزب دمکرات از مدرسەای کە نام آن پیشوا است دیدار کردە است.

سپس مصطفی هجری ضمن تشکر از مدیران آموزش و پرورش کویە و مدرسه پیشوا، اذعان نمود کە آگاهی ملت کرد در هر چهار بخش کردستان از خودگذشتگی و فداکاری‌‌های رهبران ملت خود را از یاد نمی‌برند.

هجری در این سمینار برای دانش‌آموزان مدرسه در مورد شخصیت و نقش پیشوا قاضی محمد در تاریخ ملت کرد سخنانی ایراد نمود.

دبیرکل حزب دمکرات همچنین با همراهی مدیران آموزش و پرورش و معلمان مدرسە از چند کلاس درس دیدار کردە و در گفتگو با دانش‌آموزان بیان داشت کە با تحصیل دانش، خودآگاهی و سطوح علمی آیندە کردستان را در دست بگیرند.

در پایان این دیدار دانش‌آموزان از مصطفی هجری تشکر و قدردانی کردە و خواستار آن شدند کە رهبران امروز ملت کرد از نزدیک با تلاش و زحمات دانش‌آموزان کرد آشنا و در ارتباط باشند.