کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

مقامات امنیتی و نظامی رژیم به تهدید راسان روژهلات ادامه می‌دهند

16:10 - 21 اردیبهشت 1396

کوردستان میدیا: مدیرکل اطلاعات رژیم در سنندج نسبت به حضور پیشمرگه‌های روژهلات در میان توده‌های مردم کردستان، حزب دمکرات کردستان ایران را تهدید کرد.

روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه، پاسدار قدرت‌الله دیالمه، مدیرکل اطلاعات رژیم در سنندج در نشستی خبری ترس و نگرانی خود را نسبت به حضور پیشمرگه‌های روژهلات در میان مردم کردستان نشان داد.

این مقام امنیتی رژیم تهدید کرده است اگر پیشمرگه‌های روژهلات در میان مردم کردستان حضور پیدا کنند، حتی مقرهای آنان را ناامن خواهیم کرد و برخورد لازم می‌کنیم هر چند که در گذشته نیز این کار را انجام داده‌ایم.

وی می‌گوید: با همکاری نیروهای سپاه پاسداران و نیروهای اطلاعاتی فعالیت‌های پیشمرگه‌های روژهلات در کردستان را به شدت رصد می‌کنیم.

پاسدار دیالمه به مردم کردستان اخطار داده که مواظب فرزندان خود باشند و از پیوستن آنان به صفوف پیشمرگه‌های روژهلات جلوگیری کنند.

در همین رابطه نیز، پاسدار رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس در سنندج تهدید کرده است: به فعالیت‌های پیشمرگه‌های روژهلات در میان توده‌های مردم کردستان پاسخ قاطع و کوبنده خواهند داد.

از دیگر سو نیز، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سنندج در دیدار با پاسدار افشار محبی فرمانده گروه ٣٣ توپخانه ارتش رژیم ایران از ارائه ٢٠٠ هزار و ٤٢١ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به سربازان این گروه توپخانه درسال ١٣٩٥ خبر داده است.

این سخنان و تهدیدات مقامات امنیتی و نظامی رژیم نشان ار امنیت پوشالی رژیم و ترس از مبارزات مردم و بخصوص مبارزین کرد در روژهلات دارد.

راسان عنوان خیزش نوین روژهلات است که پس از ٢٠ سال تعلیق مبارزه‌ی مسلحانه، حزب دمکرات در مراسم نوروزی سال جاری در کوه‌های مرزی روژهلات آن را اعلام کرد.

حزب دمکرات در نامه‌ای خطاب به مردم و سازمان‌های سیاسی ایران تأکید کرده است: مبارزە حزب دمکرات کردستان ایران ماهیتا‌ً مبارزە ایست برای همە ایران، برای برافراشته نگاه داشتن پرچمی کە استبداد دهەهاست سعی در بە زیر کشیدن آن دارد.

حزب دمکرات کردستان ایران هدف از اعلام این دوره از مبارزات نوین را یکپارچه نمودن مبارزات شار و شاخ اعلام کرده است که می‌خواهد ایدە آزادی را از زیر آوار از مدل‌های مختلف بزک شدە استبداد نجات دهد و دوبارە بە جامعە معرفی نماید.