کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

هجوم وحشیانەی نیروهای ضد شورش به تجمع اعتراضی مردم خرم آباد

17:03 - 8 خرداد 1396

کوردستان میدیا: تجمع گستردەی مردم خرم‌آباد برای احقاق حقوق پایمال شدەشان در مقابل دفاتر شعب موسسەی مالی کاسپین، با برخورد شدید نیروهای ضد شورش روبرو شد.

بنابر اخبار و گزارشات رسیده به سایت کوردستان میدیا، طی روزهای اخیر به ویژه روز شنبه ٦خرداد ١٣٩٦ شمسی، بعد از برپایی چندین تجمع اعتراضی گسترده از سوی مالباختگان موسسە مالی کاسپین در شهرهای مختلف ایران، این گونه تجمعات بصورت روزانه در خرم‌آباد ادامه داشته که نهایتا با دخالت مستقیم و برخورد شدید نیروهای ضدشورش به خشونت کشیده شد.

نیروهای نظامی رژیم اسلامی ایران برای متفرق کردن مردم معترض از گاز اشک‌آور و ماشین‌های آب‌پاش استفاده کرد که بر خشم مردم افزود و باعث گسترش تجمعات و واکنش مردم عادی نیز شد. نیروهای سرکوبگر ضدشورش ایران، با هجوم به مردم اقدام به ضرب و شتم مردم کردند که موجب مصدومیت چندین نفر نیز شد.

طی این درگیری‌های، نیروهای ضدشورش ایران از تمام امکانات و توان خود برای سرکوب این حرکت اعتراضی و ممانعت از گسترش آن به مناطق دیگر خرم‌آباد استفاده و از بکاگیری خشونت عریان، هیچ ابایی نکردند. به کاربردن ماشین‌های آب‌پاش و پرتاب گاز اشک‌آور و ضرب و شتم مردم نه تنها از میزان اعتراضات نکاست که موجب حضور مردم دیگر در جمع معترضین و مالباختگان شد.

.