کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

رژیم برای مقابله با نیروهای پیشمرگه اسلحه و مهمات تازه به کردستان ارسال می‌کند

16:55 - 28 خرداد 1396

کوردستان میدیا: توطئەی تجهیز کردن نیروهای ضد مردمی رژیم در کردستان ادامه دارد و در این راستا چند روز گذشته چندین محموله از سلاح و مهمات به شهرهای اشنویه و نقده ارسال گردید.

بر اساس گزارش رسیده به وب‌سایت کردستان میدیا، در چند روز گذشته سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در ادامه نقشه‌ی ملیتاریزه کردن هرچه بیشتر شهرهای کردستان و تجهیز هر چه بیشتر مقر و پایگاه‌های نظامی. چندین محموله اسلحه و مهمات را به شهرهای نقده و اشنویه ارسال کرده است.

این تلاش‌های بی ثمر رژیم در حالی‌ست که در چند ماه گذشته چندین محموله مواد تسلیحات از استان‌های مرکزی ایران به شهرهای کردستان ارسال شده و همچنین در تعداد کثیری از روستاهای مرزی، مقر و پایگاه نظامی جدید بنا کرده است. علاوه بر این، نیروهای امنیتی رژیم اسلامی ایران از مردم خواستەاند هرگونه تحرکات مشکوک و حضور پیشمرگه در منطقه را گزارش کنند که این خواسته از سوی مردم بی پاسخ مانده است.

از سوی دیگر رژیم در چند روز گذشته برای هرچه بیشتر ملیتاریزه کردن شهرهای کردستان و ایجاد فضایی پلیسی و خفقان به منازل شهروندان حمله کرده و افرادی را به تهمت تروریست بودن دستگیر کرده‌ است.

ناظران سیاسی بر این عقیده‌اند که تمام این تلاش‌های رژیم از ترس سران جمهوری اسلامی از شروع مرحله جدید قیام کردستان –راسان- و تاثیراتش، سرچشمه می‌گیرد.