کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

سپاه پاسداران در تلاش برای هرچه بیشتر ملیتاریزه کردن کردستان

17:35 - 28 خرداد 1396

کردستان میدیا: سپاه پاسداران از ترس شروع مرحله تازه قیام کردستان –راسان- و به بهانه‌ی رودررویی با ترور سرگرم هرچه بیشتر ملیتاریزه کردن شهرهای کردستان است.

بنابر گزارش رسیده به وب‌سایت کردستان میدیا، همزمان با شروع مرحله تازه مبارزه شاخ وشار، سپاه تروریستی پاسداران رژیم با شتاب سرگرم سازماندهی افراد مسلح خود در استان‌های غیر کرد و فرستادن آن‌ها به شهرها و شهرستان‌های کردستان است.

بنابر این گزارش رژیم علاوه بر تجهیز کردن گروەهای نظامی به چندین مدل اسلحه سنگین و نیمه سنگین، پاسدارها خود را نیز اینگونه توجیه کرده که آنها برای مقابله با ترور به این مناطق فرستاده می‌شوند.

این تلاش‌های تازه رژیم زمانی مطرح شده که شاخه‌ای از داعش آموزش دیده به دست خود رژیم تهران، تغیر جهت داده و به مقبله با جمهوری اسلامی دست زده است. پس از رخدادهای ١٧ خرداد تهران، رژیم خود را برای سرکوب و هجوم همه جانبه به آزادیخواهان به ویژه در کردستان آماده کرده است.

در چند روز گذشته افراد مسلح وابسته به سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم، در چندین شهر کردستان به منازل همشهریان هجوم برده و تعدادی از آنها را به بهانه‌ی ارتباط با داعش دستگیر کرده است، این در حالی‌ست که رسانەهای جمهوری اسلامی نیز از سوی دیگر به توهین و هتاکی به ملت کرد دست زدەاند در گزارشاتی از کردستان با عنوان سرزمین داعش یاد کردەاند.

ترس رژیم از قیام مردم و همچنین ادامه تهدیدهای کشورهای غربی و عربی منطقه از سویی و تاثیرات راسان از سوی دیگر باعث شده که نیروهای نظامی رژیم در آماده باش کامل به سر برند.