کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

مجلس رژیم ایران بودجه‌ای ٢ هزار میلیارد تومانی برای نیروی تروریستی قدس تصویب کرد

00:19 - 24 مرداد 1396

کوردستان میدیا: نمایندگان رژیم ایران برای گسترش تروریسم در خاورمیانه، بودجه ویژه برای سپاه تروریستی قدس تعیین کردند.

نمایندگان رژیم ایران در مجلس، روز یکشنبه بیست و دوم مرداد ١٣٩٦ طرحی برای مقابله با ایالات متحده آمریکا به تصویب رساندند.

نمایندگان رژیم در مجلس طرحی تحت عنوان مقابله با اقدامات ماجرا‌جویانه و تروریستی آمریکا را با اکثریت آرا به تصویب رساندند.

این طرح با ٢٠٤ رای موافق از ٢٤٧ رای مجلس به تصویب رسید.

رئیس مجلس رژیم بیان کرد: آمریکا باید بداند این طرح، اولین گام است که مجلس برداشته و همچنین سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجه مجلس رژیم در همین راستا گفت: طرح مذکور چارچوب برجام را رعایت کرده است.

این دو مسئول رژیم در حالی چنین سخنای را بیان می‌کنند که مجموعا دو بودجه، بالغ بر دو هزار میلیارد تومان برای تداوم برنامه موشکی و فعالیت‌های تروریستی سپاه پاسداران از سوی مجلس به تصویب رسیده است.

در ماده ١٤ این طرح آمده است: دولت و تمام نیروهای مسلح موظفند برای پاسداری از امنیت و منافع کشور تمام نیروی آفندی و پدافندی خود را به کار گیرند.

پس از توافق اتمی بین ایران و کشورهای ٥+١ رژیم اسلامی اقدام به انجام آزمایشات متعدد موشکی کرده است و این اعمال موضع‌گیری تند مسئولان آمریکای را در پی داشته است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا برای مقابله با برنامه موشکی بالستیکی ایران و فعالیت‌های خراب‌کارانه رژیم در منطقه تحریم‌های تازه‌ای علیه رژیم تهران به تصویب رساند.

دولت آمریکا معتقد است که برنامه موشکی رژیم ایران و فعالیت‌های سپاه قدس نقض فاحش توافق‌نامه هسته‌ای می‌باشد و به همین خاطر تجدیدنظر برجام را در دستور کار خود قرار داده است.

کمیته روابط خارجه سنای امریکا چهارم خرداد امسال به طرحی رای داد که طی آن تحریم‌های تازه تسلیحاتی را بر رژیم اسلامی به خاطر برنامه موشکی بالستیک و حمایت از گروه‌های تروریستی منطقه و فعالیت‌های خرابکارانه سپاه پاسداران، اعمال می‌کرد.

تا کنون اکثریت کشورهای اروپایی و به ویژه آمریکا، بر اصرار خود به تداوم تحریم تسلیحاتی ایران تاکید کرده‌اند و اعلام نموده‌اند که نباید شورای امنیت سازمان ملل به بهانه برنامه اتمی ایران، در برابر فعالیت‌های خراب‌کارانه ایران در خاورمیانه منفعل و خاموش باشد.

تصویب دو هزار میلیارد تومان بودجه برای دخالت در کشورهای منطقه و سیاست‌های مخربانه این رژیم در حالی است که به خاطر چنین فعالیت‌هایی، مردم ایران سالانه باید تحریمهای تازه‌ای را تحمل کنند.