کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

آمریکا پس از اتمام جنگ داعش، خود را برای جنگ با شبە‌نظامیان وابسته به ایران در عراق آمادە می‌کند

00:13 - 19 شهریور 1396

کوردستان میدیا: بە گزارش روزنامە واشنگتن تایمز، آمریکا پس از اتمام جنگ داعش، نیروهای خود را برای مقابلە با شبە‌نظامیان وابسته به ایران در عراق آمادە می‌سازد.

رژیم ایران علاوه بر مداخله‌ در سیاست و امور داخلی کشور عراق، بعد از آغاز جنگ داعش شبە‌نظامیان وابسته به خود را بە صورت رسمی و بە طور آشکار در این كشور جا داده و در اقصی‌نقاط عراق بە بهانە جنگ با داعش، جنگ و آشوب بە راە انداختە و خود را بر این کشور تحمیل کردە‌اند.

آمریکا با نزدیک شدن به پایان عمر داعش در عراق بە شبە نظامیان وابسته به رژیم تروریستی ایران هشدار می‌دهد کە در صورت تداوم وضع فعلی و پیروی از سیاست‌های ایران، آن‌ها را مورد هدف قرار خواهد داد.
بە گزارش روزنامە واشنگتن تایمز، آمریکا برنامە خود را برای جنگ با شبە نظامیان حزب اللە در عراق از هم‌اکنون آمادە کردە است.

حزب اللە یکی از شاخە‌های سپاە تروریسی قدس می‌باشد کە بە مستمرا به دشمنی با حضور نیروهای آمریکایی در این کشور می‌پردازند و در جنگ تلعفر بە نیروهای آمریکایی اجازە شرکت در این جنگ را نداد.

در همین رابطە حزب اللە اعلام کرد کە بزرگترین مشکل عراق وجود نیروهای آمریکایی در این کشور می‌باشد و پس از اتمام جنگ داعش، با آمریکا و نیروهای هم‌پیمان عراق وارد جنگ می‌شود.

بە گزارش این روزنامە، حزب اللە عراق در سال ٢٠٠٧ بە دست سپاە تروریستی قدس تشکیل شدە و تا بحال مسئول کشتە شدن٥٠٠ تن از نیروهای آمریکایی در عراق می‌باشد.

رژیم اسلامی ایران با تشکیل چندین گروە تروریستی در عراق مانند حزب اللە و حشد شەعبی و حمایت مالی و تسلیحاتی از سایر گروەهای تروریستی درصدد ضربه زدن به نیروهای آمریکایی است و از طریق بر آن است تا اعمال تروریستی خود را بسط دهد.

در همین رابطە آمریکا از توانایی نظامی این گروەهای تروریستی برای انجام عملیات انتحاری ابراز نگرانی کرده است.