کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

نیروهای اطلاعاتی رژیم دست به جنایت دیگری در کوردستان زدند

22:55 - 20 شهریور 1396

کوردستان میدیا: شهروند کرماشانی که در هنگام فرار از دست نیروهای اطلاتی رژیم اسلامی ایران و برای رهای از دست آنان، از پشت‌بام خانه‌اش خود را به پائین انداخته بود، جان باخت.

بنابر اخبار رسیده به سایت کوردستان میدیا، یکی از اهالی منطقه سنجاوی کرماشان که در هنگام تعقیب و گریز از سوی ماموران اطلاعات رژیم، خود را ارتفاع خانه‌اش به پائین پرت کرده بود، در بیمارستان طالقانی کرماشان جان خود را از دست داد.

گزارشگر سایت کوردستان میدیا، طی گزارشی هویت این شخص را حمید نادری سبزه اهل روستای پل هواس سنجاوی از توابع کوزران اعلام کرده و گزارش داده است که: روز ٥شنبه شانزدهم شهریور ١٣٩٦ ساعت ٣ نیمه‌شب تیمی از ماموران اداره اطلاعات کرماشان به منزل شخصی حمید نادری سبزه یورش برده و به تفتیش خانه او پرداخته‌اند.

border=0بعد از گذشت یک ساعت از تفتیش خانه و اذیت و آزار نامبرده و خانواده او، نیروهای امنیتی قصد بازداشت او را می‌کنند که موجب فرار حمید نادری سبزه و تعقیب او از سوی نیروهای اطلاعاتی می‌شود و نهایتا حمید از ترس بازداشت شدن بدست نیروهای اطلاعاتی خود را از پشت بام خانه به پائین می‌اندازد.

این منبع خبری می‌فزاید: حمید نادری سبزه به علت شدت جراحات بعد از دو روز بستری در بیمارستان طالقانی و ممانعت نیروهای اطلاعاتی از انجام پروسه درمان، نهایتا شخص نامبرده در ١٨ شهریور جان خود را از دست می‌دهد.

حمید نادری سبزه، معروف به حمید چرمووسوار از کشاورزان و دامداران منطقه سنجاوی کرماشان می‌باشد. او متاهل بوده و صاحب ٧ فرزند می‌باشد که تنها فرزند پسر او نیز بعد از مرگ پدر از سوی نیروهای اطلاعاتی به اتهام حمل سلاح بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.