کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

پدری در تهرانپارس تهران ٢ دختر خود را با چاقو به قتل رساند

17:03 - 21 شهریور 1396

کوردستان میدیا: مرد تهرانی بعد از کشتن ٢ دختر خود، دست به خودکشی زد.

به گزارش خبرگزاری حکومتی تسنیم، دوشنبه شب، ٢٠ شهریور ١٣٩٦، مردی ساکن شهرک تهرانپارس تهران با ضربات متعدد چاقو دو دختر خود را به قتل رساند.

بنابر گزارشات منتشر شده شخص مذکور بعد از اینکه فرزندان خود را به قتل می‌رساند دست به خود کشی زده می‌زند که بعد از انتقال او به بیمارستان و بستری شدنش، در بیمارستان جان می‌دهد.

خبرگزاری‌های حکومتی ایران با انتشار این خبر از کشف دست‌نوشته‌ای در منزل شخصی قاتل خبر دادند که مهر از راز این قتل‌های فجیع برداشته است. این نوشته که قاتل آنرا به جای گذاشته است به علت شکل‌گیری این جنایت خوفناک اشاره دارد و در آن ذکر شده است که: به دلیل اختلافات شدید با همسرم و خانواده‌اش تصمیم گرفتم تا به زندگی خود و بچه‌هایم خاتمه دهم.

این مرد تهرانی با ضربات متعدد جسم تیز دو دختر ١٩ و ٢٤ ساله‌اش به نام‌های سوگند و سولماز را از ناحیه گردن و سینه مورد ضرب و جرح قرار داده و آنها را به قتل رسانده است. همچنین در تحقیقات بیشتر و بررسی‌ها مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم، نیز با مصرف قرص اقدام به خودکشی کرده که بلافاصله جسد بی جان وی از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شده است اما نهایتا در بیمارستان جان می‌دهد.

افزایش بی‌سابقه قتل و جنایت در ایران به ویژه کشتن زنان و دختران، از معظلات اصلی اجتماعی است که تاکنون رژیم برای حل این معضل اجتماعی اقدام موثری انجام نداده است.