کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

ایران به جولانگاه تروریست‌ها تبدیل شده است

22:01 - 27 مهر 1396

کوردستان میدیا: ١٦٠ تروریست تحت تعقیب که پس از محکوم شدن در اعمال تروریستی، تابعیتشان سلب شده است و در ایران به سر می‌برند.

روز چهارشنبه بیست‌وششم مهر وزیر کشور بحرین، شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه، در مصاحبه‌ای با روزنامه الشرق الاوسط گفت: ١٦٠ متهم فراری و محکوم به اعمال تروریستی که تابعیت‌شان سلب شده در ایران به سر می‌برند.

شیخ راشد درباره اعمال تروریست‌ها گفت: اعمال مجرمانه این افراد به کشته شدن ٢٥ نیروی امنیتی و زخمی شدن بیش از ٣هزار نیروی امنیتی دیگر منتهی شده است.

این وزیر بحرینی در ادامه گفت: رابطه مستقیم میان سپاه پاسداران ایران و اقدام‌های تروریستی در خاک بحرین آشکار است.

نامبرده افزود: بنابر اسناد و دلایل و اعتراف‌های افراد دستگیر شده در این رابطه، سپاه پاسداران افراد ٢٠ تا ٤٠ ساله را برای ساخت و استفاده از بمب‌های دستی در اردوگاه‌های خود آموزش داده و راه ارتباطی برای انجام اعمال تروریستی و ناامن کردن بحرین و عربستان را برای آنها فراهم کرده است.

شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه اظهار داشت: ماده منفجره‌ای که برای اعمال تروریستی از طرف رژیم ایران برای تروریست‌ها فرستاده شده و دولت بحرین آن را کشف و ضبط کرده بالغ‌ بر ٢٤ کیلوگرم می‌باشد.

شیخ راشد اعلام کرد: رژیم ایران برای به آشوب کشاندن بحرین و منطقه اقدام به تشکیل هسته و سازمان‌های کرده است که فرقه گرایی را گسترش می‌دهند.

رئیس‌جمهور آمریکا دراستراتژی جدید خود در برابر رژیم اسلامی ایران اعلام کرد که این رژیم به اعضای القاعده از جمله پسر اسامه بن لادن پناه داده است و متذکر شد که سپاه پاسداران نهاد فاسدی است.

رژیم ایران در جهان به بزرگترین حامی تروریسم شناخته شده و اعمال تروریستی این سازمان باعث نابودی جامعه گردیده است، مردم ایران را درگیر تحریم‌های طاقت‌فرسا شده‌اند و قابل ذکر است هرازگاهی مهره‌های بدنام سپاه به دست مردم کشته می‌شوند و با این همه مسئولین رژیم با بی‌ شرمی تمام مدعی‌اند که سپاه محبوب‌ترین سازمان ایرانی است.