کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

آخرین تحولات منطقه بررسی شد

14:30 - 4 آبان 1396

کوردستان میدیا: در دیدار دفتر سیاسی حزب دمکرات کوردستان ایران و هیاتی به سرپرستی مصطفی مولودی، مساله کورد در کوردستان عراق و نگرانی‌های موجود در خصوص کمپ‌های احزاب کوردستان ایران بررسی شد.

به گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، عصر روز سه‌شنبه دوم آبان ١٣٩٦ مصطفی مولودی به همراهی اعضای دفتر سیاسی‌شان با دفتر سیاسی حزب دمکرات کوردستان ایران دیداری داشتند که در این دیدار، مصطفی هجری دبیرکل و اعضای دفتر سیاسی حزب به گرمی از آنان استقبال کردند.

در این نشست آخرین تحولات سیاسی مرتبط با مساله کورد در کوردستان عراق و حمله ارتش عراق و حشدالشعبی با مشارکت مستقیم سپاه پاسداران جمهوری اسلامی برای اشغال کرکوک و مناطق مورد مناقشه و نیز نگرانی‌های موجود‌ در رابطه با دستاوردهای سیاسی-ملی اقلیم کوردستان، مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش دیگری از این نشست، تهدیدات رژیم جمهوری اسلامی در ارتباط با احزاب سیاسی کوردستان ایران مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و برای مقابله و خنثی کردن توطئه‌های رژیم و نیروهای سپاه پاسداران و مزدوران قرارگاه قدس، چندین راهکار عملی بررسی و بر آن‌ها تاکید شد و در همین راستا ارگان‌های مربوطه موظف شدند تا عملا با همدیگر همکاری و هماهنگی داشته باشند.