کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

نشست مزدوران و پاسداران در مهاباد برگزار شد

21:49 - 11 آبان 1396

کوردستان میدیا: کنگره مزدوران و پاسداران با شرکت مسئولین عالیرتبه رژیم در مهاباد برگزار شد.

روز دهم آبان ١٣٩٦، نشست مزدوران و پاسداران با شرکت مسئولین سیاسی، نظامی و مذهبی در تالار وحدت شهر مهاباد برگزار شد.

ملا قادر سهرابی، امام جمعه دست نشانده شهر مهاباد با بی‌شرمی تمام در مورد جنگاوری مزدوارن سخن به میان آورد و گفت: اگر خون آن‌ها نبود حالا ما اینجا نبودیم.

سهرابی آخوند دست نشانده رژیم گفت: دفاع مقدس ما را بیمه کرده و دشمنان در غفلت بسر می‌برند.

پاسدار تروریست محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، در این نشست با صراحت احزاب کورد ایرانی را تهدید کرد و گفت که هر حرکت آن‌ها نه تنها در داخل مرز بلکه در آن سوی مرزها نیز خنثی خواهد شد و جمهوری اسلامی جهت ثبات و امنیت خود از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.

پاکپور با لحنی تحقیر آمیز ملت کورد را عشیره و قوم خطاب کرد و گفت: اگر کمک نیروهای محلی نبود نمی‌توانستیم امنیت مرزهای شرقی ایران را تامین کنیم.

این پاسدار تروریست، مبارزه در جهت حق تعیین سرنوشت کوردها در کردستان عراق را نقشه آمریکا و اسرائیل خواند و اضهار داشت: با هوشیاری مردم و اقدامات به جای حکومت مرکزی این نقشه آمریکا و اسرائیل خنثی شد.

با استناد به گفته‌های این مسئول نظامی رژیم، آشوب‌های ایجاد شده در بحرین، یمن و محور هلال شیعه مبارزه در جهت حق تعیین سرنوشت بوده و امری شرعی و قانونی است اما برای ملتی ٥٠ میلیون نفری که شناسنامه منطقه‌ی، مللی و بین‌المللی دارد امری شرعی و قانونی نیست.

در این راستا، این سوال پیش می‌آید که کوردهای فریب خورده رژیم، تا چه زمانی می‌خواهند تحت سلطه باشند و محتاج آخوندهای تهران بمانند و خاک و ناموس آن‌ها تحت سلطه رژیم اسلامی ایران باشد و تا چه زمانی فرزندان کوردستان یعنی احزاب کورد ایران را تهدید کنند و بی‌صدا باشند؟!