کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

حزب دمکرات و کومله با هم دیداری داشتند

21:50 - 24 آبان 1396

کوردستان میدیا: هیاتی از حزب دمکرات کوردستان ایران و کومله زحمتکشان کوردستان ایران طی دیداری، به بحث و بررسی مسائل مهم کوردستان و منطقه پرداختند.

روز دوشنبه، بیست‌ودوم آبان ١٣٩٦شمسی، حزب دمکرات کورردستان ایران با سرپرستی مصطفی هجری دبیرکل حزب دمکرات از کومله زحمتکشان کوردستان ایران دیداری به عمل آورد و از طرف عبدالله مهتدی دبیرکل کومله زحمتکشان، مورد استقبال قرار گرفت.

در این نشست دو حزب هم‌پیمان، به بررسی مسائل حائز اهمیت کوردستان و منطقه پرداختند.

همچنین در نشست مذکور از دخالت جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه و مهیا شدن زمینه‌ی مناسب برای شبه نظامیان تحت حمایت رژیم گفتگو کردند و در بحثی مهمتر، از افکار متحجرانه رژیم ایران که باعث شده ائتلافی از کشورهای عربی و هم پیمانانشان دایجاد شود تا از این بیشتر فرصت به رژیم اسلامی داده نشود تا بی‌محابا به دخالت در کشورهام منطقه دست بزند.

در بخشی دیگری از این نشست به ضرورت اتحاد و نزدیک شدن احزاب سیاسی اشاره شد و این امر را وظیفه مهم برای هر کدام از احزاب دانستند.

قابل ذکر است که در این نشست به مساله اقلیم کوردستان و خطرهای که مبارزان سیاسی را تهدید می‌کند پرداخته شد و تاکید شد که باید در بخش‌های دیپلماسی، نظامی و امنیتی همکاری کاملی صورت گیرد و با همبستگی کامل در برابر نقشه‌های شوم رژیم اسلامی ایران بیاستند.

در پایان نشست بعد از مشخص نمودن راهکارهای مناسب در همه ابعاد مورد بحث این نشست پایان یافت.