کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

هشتک کرماشان، هشتک اُملت به دنیای شبکه‌های اجتماعی پا گذاشت

20:53 - 2 آذر 1396

کوردستان میدیا: در حالیکه مردم زلزله‌زده‌ی کرماشان در آسیب‌های پس از فاجعه به دام افتاده‌اند، مسئولین رژیم با سلفی گرفتن و به راه انداختن تورهای زلزله‌گردی، مشغول عیش و نوش خود هستند.

بنابر گزارشهایی از رسانه‌های داخلی ایران از جمله روزنامه‌ی ابتکار، مسئولین رژیم به بهانه کمک‌رسانی به مردم آواره کرماشان و علی‌الخصوص سرپل‌ذهاب مشغول سفر و گشت و سیاحت خود در این مناطق هستند و در حال سلفی گرفتن هستند.

مسئولین رژیم و کسانی که تحت پوشش کمک به زلزله‌زدگان از خود و تفریح‌هایشان عکس و فیلم گرفته‌اند، شبکه‌های اجتماعی را فراموش نکرده و با انتشار این تصاویر و پیام‌هایی با هشتک‌هایی همچون #املت، #ایران، #زلزله، #کرمانشاه، #زلزله-زده، اقدام به پخش فیلم و تصاویر می‌‌کنند.

مسئولین رژیم در کرماشان مدعی هستند که هیچ اطلاعی از این مساله ندارند. یکی از آگاهان به این مساله اظهار داشته که افراد و سازمان‌های مذکور به بهانه کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده به کرماشان می‌آیند و به گشت و سیاحت خود مشغول‌اند.

در این رابطه خبرنگار یکی از روزنامه‌های رژیم در پای یکی از عکس‌های خود در مناطق زلزله‌زده نوشت: خاطرات این سفر هیچ وقت از یادم نمیره.

این هم املت آتیشی خوشمزه در منطقه گیلان غرب. جاتون خالی
المیرا شریفی‌مقدم، مجری زن صداوسیما به خبر دایر شدن تورهای زلزله‌گردی واکنش نشان داد و در صفحه‌ی خود نوشت: میگن برای تور زلزله‌گردی در بخش‌های مختلف کرماشان، از متقاضیان ثبت نام می کنند، هر دم از این باغ بری می رسد.