کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

مفقود شدن ٣میلیون و ٧٠٠هزار یورو، طی برگزاری کنفرانس جنبش عدم تعهدها در ایران

21:53 - 4 آذر 1396

کوردستان میدیا: یکی از نماینده‌های رژیم در مجلس در سخنانی اظهار داشت که طی برگزاری کنفرانس جنبش عدم تعهدها در تهران، میلون‌ها یورو مفقود شده است.

محمدعلی پورمختار روز شنبه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری رسمی مجلس رژیم، خانه ملت، اظهار داشت: سه میلیون و حدود ۷۰۰ هزار یورو از کنفرانس جنبش عدم تعهدها، به اضافه حدود ۵۳۰ هزار دلار مفقود گشته که آخرین بار در اختیار حمید بقایی بوده است.

حمید بقایی، از مدیران ارشد دولت محمود‌ احمدی‌نژاد می‌باشد که با اتهام فساد مالی به دادگاه احضار شده است. احضار بقایی به دادگاه که یکی از اعضای اصلی باند احمدی نژاد است واکنش‌های تندی را از سوی او در پی داشته است. احمدی نژاد در سخنانی از سلطه دیکتاتوری قضائی بر ایران و تسلط نهادهای امنیتی بر زندان سخن گفت. از سوی دیگر حمید بقایی در واکنش به اتهام‌های خود خطاب به رئیس قوه‌ی قضائیه‌ی رژیم گفته بود: نه ۶۳ حساب شخصی دارم، نه دخترم جاسوس انگلیس است و نه برادرم فاسد.

باندها و جناح‌های قدرت در رژیم تروریستی ایران که برای کسب منافع و منابع بیشتر و در اختیار گرفتن مجراهای اقتصادی ایران سال‌هاست به جان هم افتاده‌اند، از آخرین سال‌های ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد به این سو، به افشای فسادهای مالی یکدیگر دست زده‌اند و اختلاف بر سر میزان سهم هرکدام در غارت منابع و سرمایه‌های مردم، موجب شده که تنها بخشی از دزدی‌ها و فسادهای گسترده که کلیت رژیم ایران را در بر گرفته، عیان شود.