کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

خیرین امنیت ساز، پدیده‌ی جدید در ادبیات رژیم

20:26 - 5 آذر 1396

کوردستان میدیا: رژیم ایران خواستار افزایش تعداد کلانتری‌ها شد و از خیرین امنیت ساز درخواست کمک کرد.

حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران در گفتگو با خبرگزاری‌های داخلی ایران گفت: کلانتری‌های فعلی باید ارتقاء پیدا کنند و نیاز به کلانتری های بیشتری در تهران احساس می‌شود. او در همین رابطه افزود: ما در این زمینه برنامه داریم و این موضوع را به جد دنبال می کنیم؛ ضمن اینکه همین جا از خیرین امنیت ساز دعوت می کنم به کمک پلیس بیایند و در این امر مهم ما را همراهی کنند.

گسترش فضای امنیتی و نظامی در سراسر ایران از جمله ویژگی‌های بارز حکومت اسلامی ایران است که در طی ٤دهه حاکمیت بر ایران با تمام توان خود به آن پرداخته است.

گسترش مکان‌های نظامی و امنیتی در راستای تامین امنیت رژیم، فضایی از رعب و وحشت را بر جامعه ایران حاکم کرده است. از سوی دیگر با نابودی بنیادهای اقتصادی و افزایش بی‌سابقه فقر و بیکاری و نیز از بین رفتن اصول اخلاقی در جامعه‌ی از هم گسیخته‌ی ایران آمار بزه در این کشور به طور چشم‌ افزایش یافته است.

در همین رابطه حسن موسوی، مدیرکل بازرسی سازمان بهزیستی، طی اظهاراتی در روز یکشنبه هفتم مرداد ١٣٩٦، اعلام کرد که: در سال ۵۸ در هر ساعت ۱۰ نفر در ایران به زندان می‌افتادند اما در حال حاضر این رقم به ۴۹ نفر در ساعت رسیده است. او به افزایش بی‌سابقه میزان خشونت در سطح جامعه ایران اشاره کرد و گفت: امروز خشونت در جامعه به حدی رسیده که شاهد پدیده‌ای به نام سالمند آزاری هستیم.