کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

اعتراضات مالباختگان موسسات مالی ادامه دارد

14:26 - 6 آذر 1396

کوردستان میدیا: مالباختگان موسسات مالی در ایران برای چندمین بار در مقابل مجلس رژیم دست به تظاهرات زدند.

بنابر اخبار منتشر شده، روز یکشنبه پنجم آذر ١٣٩٦، جمعی از مالباختگان موسسات مالی از جمله موسسه‌ی مالی کاسپین، در اعتراض به عدم رسیدگی دولت به وضعیت بانک‌ها و موسسات مالی متخلف، دست به اعتراض زدند. این تجمع اعتراضی که همزمان با نشست غیرعلنی مجلس رژیم ایران با رئیس بانک مرکزی در مقابل ساختمان مجلس برگزار شد، با شعارهایی علیه بانک مرکزی و عدم رسیدگی مسئولین به وضعیت پیش آمده ادامه یافت.

موسسات مالی ایران که توسط وابستگان سپاه تروریستی پاسداران یا آقازاده‌ها، تاسیس می‌شوند، به هیچ عنوان دارای شرایط لازم برای کسب مجوز فعالیت مالی نیستند اما از آن رویی که از سوی سپاه و نهادهای دیگر حکومت حمایت می‌شوند، در جهت غارت اموال مردم مجوز دریافت کرده و بعد از مدت مشخصی موسسات خود را تعطیل و سپرده‌های مردم را بالا می‌کشند.

پیشتر نیز مالباختگان مالی در مهر امسال، در مقابل ساختمان قوه‌ی قضائیه دست به تظاهرات گسترده‌ای زدند. در ویدئوهای منتشر شده‌ از این تظاهرات، معترضین با سردادن شعارهایی عملکرد دولت و قوه‌ی قضایی رژیم را محکوم می‌کنند. حاضرین شعار می‌دادند که: کار سه قوه مون چیه پاسکاری و ماستمالیه یا نه تدبیر نه امید همش دروغ و تزویر.

لینک مرتبط:
تظاهرات مالباختگان موسسات مالی علیه سیستم قضائی و دولت ادامه دارد