کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

\"شاه رفت شاهچه آمد\"، هجوم شبکه‌‌‌های اجتماعی به مسئولین رژیم

15:55 - 7 آذر 1396

کوردستان میدیا: معاون اول رئیس جمهوری که برای بازدید از آوارگان زلزله به کرماشان رفته بود همراه با همراهانش با کفش وارد چادرهای آن‌ها شد.

در ادامه سفرهای فرمایشی مسئولین رژیم اسلامی ایران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، که روز دوشنبه ششم آذر ١٣٩٦، به کرماشان سفر کرده بود تا اصطلاحا از مناطق زلزله زده بازدید کند، همراه با همراهانش با کفش وارد چادر یکی از این آوارگان شد تا به اصطلاح از مریض آن چادر عیادت کند.

این اقدام جهانگیری با عکس‌العمل‌های شدیدی در فضای مجازی روبرو شد و برخی از کاربران نوشتند: بفرما بفرما اشکالی نداره با کفش وارد شو یا بایستی کفش‌های جهانگیری را به موزه برد یا آقای جهانگیری خیلی بیشعوری یا شاه رفت شاهچه آمد و یا اسحاق نرو، با کفش خونه مردم نرو.

جهانگیری در اینستاگرام خود در این رابطه نوشته است: که به واسطه فشردگی برنامه‌ها، تراکم جمعیت و البته به دلیل اصرار زیاد یکی از هموطنان عزیزمان برای عیادت از همسر بیمارشان که حضور در کنار بستر مریض را ناگزیر کرد به هنگام بازدید از چادر محل سکونت ایشان سهل انگاری اتفاق افتاد.

در همین رابطه نماینده فرمایشی مردم سرپل‌ذهاب در مجلس رژیم از حضور نمایشی برخی وزرا در نقاط زلزله زده گلایه کرد و گفت: متاسفانه وزیر کشاورزی به صورت نمایشی و فرمایشی به اینجا تشریف آورد و با پذیرایی سه وعده غذایی در حالی که مردم منطقه حتی آب برای آشامیدن ندارند منطقه را ترک کرد؛ بدون اینکه دستاوردی برای منطقه داشته باشد.

پیشتر هم مسئولین رژیم در ادامه عمل‌های تحقیر آمیز خود نسبت به مردمان زلزله‌زده، تورهای زلزله‌گردی به راه انداخته بودند و هشتک‌های هم زیر عنوان هشتک کرماشان هشتک املت به راه افتاده بود.