کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

تجمع بزرگ اصناف‌ مقابل مجلس و اخطار به روحانی و مسئولین رژیم

15:46 - 22 آذر 1396

کوردستان میدیا: چندین تجمع بزرگ صنفی و اعتراضی به عدم پرداخت حقوق و مشکلات صنفی در شهرهای مختلف ایران با اخطار به روحانی و مسئولین رژیم برگزار شد.

بنابر گزارشات منتشر شده، تجمع بزرگ هزاران تن از معلمان حق‌التدریسی و بازنشستگان سراسر کشور از ابتدای هفته جاری در مقابل مجلس شورای اسلامی و با دادن شعارهایی از قبیل: روحانی، روحانی این آخرین اخطار است، آتش به اختیار است، عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، حقوق ما زیر عباست امروز، یک اختلاص کم بشه، حقوق ما حل میشه خواستار توجه نمایندگان مجلس رژیم به خواسته‌های خود شده‌اند.

در این تجمع بزرگ همچنین تعدادی از سپرده گزاران کاسپین، کارگران شرکت کیان تایر، گروهی از بازنشستگان صنعت فولاد و... که از شهرها و نقاط مختلف کشور آمده بودند با دادن شعار و در دست داشتن پلاکاردهایی به این تجمع بزرگ پیوستند.

اینگونه اعتراضات دسته جمعی اصناف مختلف در ایران، نشان از فقر و بی بضاعتی جامعه ایران دارد و در مقابل بی توجهی مسئولین رژیم ایران نسبت به مشکلات جامعه خود و در مقابل حق و حقوق و سرمایه‌های این جامعه‌ی تحت ستم را به تاراج بردن و سرمایه گذاری در راستای ایدئولوژی و سیستهای شوم و ضد بشری درمیان گروهک‌های تروریستی حزب الله لبنان، فلسطین، حشد شعبی در عراق و حوثی‌های یمن می‌باشد.