کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

خجسته: مافیای قاچاق سیستمی، سر تا پای ایران را در بر گرفته

15:02 - 8 دی 1396

کوردستان میدیا: نماینده‌ی رژیم در مجلس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بیش از ٨٠ درصد قاچاق کالا از ماجاری قانونی و با آگاهی مسئولین انجام می‌شود.

در ادامه‌ی افشاگری‌های باندها و جناح‌های رژیم اسلامی ایران علیه یکدیگر، امیر خجسته، نماینده‌ی رژیم در مجلد، روز پنج‌شنبه هفتم دی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت تابناک اعلام کرد: مافیای قاچاق سیستمی در تمام بخش‌های دولت نفوذ کرده‌اند و حجم قاچاق از مبادی رسمی، بالای ۸۰ درصد است که با هماهنگی خود آقایان وارد می‌شود.

او در ادامه‌ به اصلاح مدیران گمرک اشاره کرد و گفت: اموال مردم را غارت می‌کنند و نمی‌شود قبول کرد که از مبادی رسمی، هزاران کانتینر کالای قاچاق وارد کشور شود. اما خجسته متذکر نشد که به جای مدیران فعلی باید چه کسانی را آنجا منصوب کرد که بی‌شک منظور او، گماشتن مدیران دیگری از جناح دیگر حکومت است تا تمام گروه‌های موجود در حکومت اسلامی ایران به یک اندازه در مکیدن خون مردم و غارت کشور سهم داشته باشند.

در همین رابطه دهم تیرماه سال جاری، حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس، از دست داشتن ارکان دولتی در قاچاق کالا سخن گفت. نوروزی از رانت و وجود ارتباطات خاص به عنوان دو عامل قاچاق کالا و ارز در رژیم اسلامی ایران یاد کرد.