کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

مردم ملایر دفتر امام جمعه شهر و نماینده‌ی ولی فقیه را محاصره کرده‌اند

02:10 - 10 دی 1396

کوردستان میدیا: با انتشار خبر کشته شدن ٦ نفر از مردمان آزادیخواه در دورود لورستان، مردم ملایر دفتر امام جمعه‌ی این شهر را محاصره کردند.

بنابر گزارشات شاهدان عینی و کلیپ-ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، مردم ملایر بعد از شنیدن خبر کشته شدن ٦نفر از هم‌زبانان‌شان به دست نیروهای اشغالگر رژیم اسلامی ایران در دورود لورستان، به خیابان‌ها آمده و با سر دادن شعارهایی مبنی بر نابودی جمهوری اسلامی، به سمت دفتر نماینده علی‌خامنه‌ای، رهبر رژیم، به راه افتادند.

در کلیپ‌های منتشر شده جمعیت کثیری از مردم، در مقابل دفتر نمایندگی امام جمعه تجمع کرده و شعارهایی همچون مرگ بر خامنه‌ای یا نترسید، نترسید ما همه با هم هستیم سر می‌دادند. در این فیلم برخی از مردم خواهان به آتش کشیدن دفتر امام جمعه هستند اما برخی دیگر مانع از آن می‌شوند.

قابل ذکر است روز پنجشنبه هفتم دیماه ١٣٩٦، مردم مشهد در ساعت ١٠ صبح در مقابل شهرداری این شهر در اعتراض به وضعیت معیشتی خود دست به تظاهرات زدند و با سردادن شعارهایی علیه سران ارشد حکومت خواهان پایان سیاست‌های ضدبشری رژیم اسلامی ایران شدند. در همین رابطه مردم شهرهای دیگر کوردستان مانند کرماشان، ارومیه، خرم‌آباد و دورود نیز به خیابان‌ها آمده و خواهان نابودی رژیم اسلامی ایران شدند که با برخورد وحشیانه‌ی نیروهای تروریستی رژیم ایران روبرو شدند و در پی شلیک مستقیم به مردم ٦ نفر از آزادیخواهان شهرستان دورود کشته شدند.