کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

کرماشان با شعار زنده باد پیشمرگه، به اعتراضات خود علیه رژیم ادامه داد

00:46 - 12 دی 1396

کوردستان میدیا: همزمان با گسترش اعتراضات مردمی علیه رژیم فاشیستی ایران، مردم خروشیده‌ی کرماشان با شعار زنده باد کوردستان اعتراضات خود را ادامه داد.

بنابر گزارشات رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، در ادامه‌ی اعتراضات در کرماشان، جوانان به خروش آمده‌ی این شهر با سردادن شعارهای حماسی همچون زنده باد کوردستان، زنده باد پیشمرگه و یا کوردستان یک سرزمین است کرماشان روژهلات است، علیه سیاست‌های ضدبشری جمهوری اسلامی ایران دست به اعتراضات گسترده‌ای زدند. همچنین بنابر ویدئو-کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی، مردم کرماشان به مقر نیروهای تروریستی رژیم در نوبهار هجوم برده و آنرا به آتش کشیده‌اند.

اعتراضات شامگاه دوشنبه یازدهم دی‌ماه در شرایطی به پنجمین روز خود پا می‌گذارد که نیروهای سرکوبگر در تمام نقاط اصلی شهر مستقر شده و فضایی کاملا نظامی را حاکم کرده بودند. شاهدان عینی گزارش داده‌اند که جمهوری اسلامی با استفاده از برخی از متهمین بازداشت شده به جرم قتل، قصد داشته که بر دامنه‌ی سرکوب مردمان معترض بیافزاید، اما حضور عظیم مردم مانع از اجرائی شدن این توطئه گردید.

همچنین بنابر اخبار رسیده از شهر سنه، نیروهای تروریستی سپاه با پرتاب گاز اشک‌آور به میان مردم معترض سعی در متفرق کردن آن‌ها داشته‌اند. مردم که در نقاط مختلف سنه از جمله خیابان ٦بهمن و چهارراه ژاندارمری دست به اعتراضات زده بودند شعارهایی همچون مرگ بر دیکتاتور سر می‌دادند.

قابل ذکر است بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، در پی شلیک مستقیم نیروهای سرکوبگر رژیم به سوی مردم چندین نفر کشته و زخمی شده‌اند.