کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

انتقال اراذل و اوباش به کرماشان برای تشدید سرکوب بی‌رحمانه مردم

01:19 - 12 دی 1396

کوردستان میدیا: وسعت اعتراضات مردمی در کرماشان و کمبود نیرو برای سرکوب، رژیم را ناچار کرده تا از اراذل و اوباش‌ها برای سرکوب مردم معترض استفاده کند.

بنابر گزارش شاهدان عینی و نیز ویدئو-کلیپ‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، تعداد کثیری از اراذل و اوباش باتوم بدست در خیابان‌های متعدد کرماشان برای سرکوب اعتراضات مردمی مستقر شده‌اند. بنابر گفته‌های یک منبع موثق خبری، در گزارشی به وب‌سایت کوردستان میدیا در این رابطه گفت: نیروهای رژیم با جمع کردن تعداد کثیری از اراذل و اوباش از سطح شهر و همچنین انتقال تعداد کثیر دیگری از شهرهای اطراف، بر شدت و حدت سرکوب حرکت‌های مردمی افزوده‌اند.

این شاهد عینی متذکر شد که این افراد دارای سابقه‌های جنایی و فروش مواد مخدر هستند که رژیم با دادن وعده‌های متعددی از آن‌ها خواسته بدون هیچ رحمی به مردم حمله کنند. این منبع خبری همچنین افزود که مردم به خروش آمده‌ی کرماشان نه تنها در مقابل نیروهای مسلح و تروریستی رژیم مقاومت می‌کنند بلکه حال باید با اراذل و اوباش نیز بجنگند.

قابل ذکر است که از آغاز شامگاه امشب تا کنون چندین مقر نیروهای تروریستی رژیم در کرماشان به دست مردم افتاده و به آتش کشیده شده است.