کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

مصطفی هجری: حمایت جهان از اعتراضات مردمی در ایران، وظیفه‌ایست که تا بحال فراموش کرده بودند

14:19 - 13 دی 1396

کوردستان میدیا: دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران خواستار حمایت جهانی از مردم ایران شد.

مصطفی هجری، دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران روز سه‌شنبه دوازدهم دی‌ماه در گفتگو با صدای آمریکا خیزش‌های را که در ده‌ها شهر ایران در جریان هستند را نتیجه جمع شدن انتظارات و دروغ‌پردازی‌ها و در نتیجه بی‌اعتمادی مردم به رژیم اسلامی ایران دانست.

دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران اعلام کرده است: درست است مردم در آغاز در اعتراض به وضعیت بد معیشتی به خیابان‌ها آمدند، ولی گستردگی این تظاهرات نشان می‌دهد که مردم علاوه بر بهبود وضع اقتصادی، خواستار سرنگونی این رژیم هستند و از شعارها این محتوا کاملا خوانده می‌شود.

او تاکید کرده است: مردم کردستان دوش به دوش همه مردم ایران از این خواست‌های دمکراتیک که از طرف مردم شعار داده می‌شود، حمایت خواهند کرد و به جمع تظاهرکنندگان خواهند پیوست.

مصطفی هجری می‌افزاید: پیروزی نهایی با مردم خواهد بود و رژیم جمهوری اسلامی ایران قادر نخواهد بود که برای مدت طولانی باز هم به حکومت استبدادی خود ادامه بدهد.

دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران در پایان اظهار داشته است: وظیفه همه دنیاست که در مقابل رژیم اسلامی ایران از خواست‌ها مردم دفاع بکنند چون رژیم اسلامی ایران مصیبت‌هایی را که بوجود آورده تنها برای مردم ایران نیست، بلکه مشکلات سیاسی و جنگ‌های نیابتی، جنگ‌های فرقه‌ای و مذهبی که در منطقه ادامه دارد، گریبانگیر همه مردم منطقه و جهان شده است، به همین جهت پشتیبانی جهان از مردم ایران یک وظیفه‌ایست که تا بحال فراموش کرده بودند.