کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

ملایر به خیابان‌ها آمده و کرماشان میلیتاریزه شده

22:00 - 13 دی 1396

کوردستان میدیا: اعتراضات ملیت‌های ایران علیه رژیم فاسیستی جمهوری اسلامی با حضور مردم معترض شهر ملایر، وارد هفتمین روز خود شد.

بنابر گزارش‌های رسیده به کوردستان میدیا، مردم به خروش آمده‌ی ملایر، عصر روز چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه ١٣٩٦ شمسی، علیه سیاست‌های ضدبشری جمهوری اسلامی ایران و کشتار معترضین بدست نیروهای رژیم و با سردادن شعارهایی علیه سران و اساس رژیم، برای چندمین روز متوالی به خیابان‌ها آمدند.

مردم خشمگین لور، با سردادن شعارهایی مبنی بر انتقام خون جان باختگان راه آزادی، که در روزهای اخیر با شلیک مستقیم نیروهای سرکوبگر رژیم اسلامی ایران کشته شده بودند، فریاد زدند: می‌کشیم، می‌کشیم ،آنکس که برادرم کشت.

در همین رابطه و بنابر گزارشات شاهدان عینی، نیروهای تروریستی سپاه پاسداران با مستقر کردن نیروهای بسیج و اراذل و اوباش و نیز ماشین‌های زرهی در نقاط متعدد و مختلف شهر کرماشان در پی آن هستند که با ایجاد ترس و رعب، مانع از شکل‌گیری تظاهرات در هفتمین روز خود در کرماشان شوند.

شهرهای تابعه کرماشان همچون شاباد نیز روز گذشته سه‌شنبه دوازدهم دی‌ماه، به جمع معترضان علیه رژیم استبدادی ایران پیوستند و شعار سردادند که: کوردستان یک سرزمین است و کرماشان روژهلات است.

قابل ذکر است که شعارهایی همچون زنده باد کوردستان، زنده باد پیشمرگه در روزهای اخیر در میان معترضان شهرهای مختلف کوردستان به ویژه کرماشان از شعارهای اصلی مردم بوده است.

در همین راستا و بنابر ویدئو-کلیپ‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، مردم در نقاط مختلف این شهر به ویژه میدان انقلاب دست به اعتراض زده و علیه رژیم و سیاست‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی آن اعلام بیزاری کردند.